هدفون‌ های بی‌ سیم Harman Kardon در CES 2020 معرفی شدند

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
هارمن کاردن که بهترین سیستم‌های صوتی را ارائه می‌دهد، اکنون پس از ۶ سال غیبت دوباره با معرفی جدیدترین هدفون‌های خود به این عرصه بازگشت.
تبلیغات

هارمن کاردن شرکت سیستم‌های صوتی است که در آمریکا تأسیس شده و محصولات صوتی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این شرکت به‌تازگی سری جدیدی از هدفون‌های بی‌سیم ایربادز خود را با نام سری Fly معرفی کرده است. یکی از این ایربادزها، مدل Fly TWS بوده که عملکرد و کارایی بسیار خوبی خواهد داشت. از سوی دیگر این هدفون‌های بی‌سیم نسبت به برندهای دیگر مزیت‌هایی دارند که می‌توان به عمر باتری، شارژ سریع و کنترل لمسی آن‌ها اشاره کرد. به‌علاوه این هدفون‌ها در برابر نفوذ باران یا تعریق مقاوم خواهند بود. در ایربادزهای مدل Fly TWS شاهد ۵ ساعت عمر باتری هدفون‌ها در کنار مجموع ۱۵ ساعت شارژ قاب نگهدارنده خواهیم بود. همچنین در این مدل، کنترل لمسی و پشتیبانی دستیار صوتی وجود دارد. این محصول با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

Harman Kardon

اگر ترجیح می‌دهید ایربادز سیمی داشته باشید، Fly BT یک انتخاب بسیار خوب خواهد بود زیرا این مدل دارای سیم پشت گردنی با باتری، میکروفون و نگهدارنده‌ی سیم است. ایربادز Fly BT سیمی نیز قابل شارژ بوده و تا ۸ ساعت عمر باتری (در غیاب  قاب شارژکننده) خواهد داشت. این هدفون نیز در برابر تعریق یا باران مقاوم خواهد بود و از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند. این ایربادز جدید هارمن کاردن با هزینه‌ی ۱۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

Harman Kardon

از سوی دیگر اگر می‌خواهید دستگاهی داشته باشید که در پروازهای طولانی از آن بهره ببرید، مدل Fly ANC بهترین انتخاب خواهد بود. این مدل چندان در برابر باران یا تعریق مقاوم نبوده اما برای مسافرت‌ها بهینه‌سازی شده است درنتیجه سروصدای محیط را حذف خواهد کرد و بهترین صدا را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. هدفون Fly ANC همچنین دارای کنترل لمسی و پشتیبانی دستیار صوتی است. عمر باتری آن در حالت فعال‌بودن بلوتوث و حذف‌کننده‌ی نویز تا ۲۰ ساعت دوام خواهد داشت. این هدفون تا ۳۰ ساعت استفاده‌ی بی‌سیم در حالت ANC غیرفعال را ارائه خواهد کرد و تا ۳۵ ساعت در حالت سیمی و با حالت ANC فعال کار خواهد کرد. این محصول با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. در نهایت این سه هدفون جدید Harman Kardon در زمستان به بازار عرضه خواهند شد.

Harman Kardon
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات