رندرهای شیائومی می 10 و می 10 پرو به‌همراه امتیازبندی در AnTuTu رویت شد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پیش از فرارسیدن موعد رونمایی شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو، رندرهای پنل پشتی و جلویی به‌همراه تصویری از امتیاز دستگاه‌ها در بنچمارک AnTuTu به‌اشتراک گذاشته شد.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو اوایل ماه آینده در چین به‌صورت رسمی معرفی می‌شوند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، شایعه‌ها و اخبار غیررسمی مختلفی در مورد دستگاه‌های جدید منتشر شده است. 

چند روز قبل مشخصات کامل شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو پیش از رونمایی فاش شد. اواخر آبان‌ماه نیز رندرهای جدید شیائومی می ۱۰ فاش شد. اواخر هفته‌ی گذشته، تصویری از پنل پشتی گوشی هوشمند جدید به‌اشتراک گذاشته شد. همین منبع که اخبار شیائومی می ۱۰ را فاش می‌کند، تصویری از امتیازهای گوشی می ۱۰ در AnTuTu به‌‌همراه رندری از دستگاه که طراحی ظاهری پنل جلویی و پشتی را نشان می‌دهد در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشته شده است. 

شیائومی می 10

طراحی شیائومی می ۱۰ (Mi 10)

تصویر به‌اشتراک گذاشته شده از گوشی شیائومی می ۱۰، قسمت دوربین پنل پشتی دستگاه را نشان می‌دهد. اگر تصویر فاش‌شده صحت داشته باشد باید منتظر دستگاهی با دوربین چهارگانه و چیدمان عمودی در سمت چپ پنل پشتی دستگاه باشیم. تصویر دیگری نیز از پنل جلویی و پشتی می ۱۰ در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشته شده است. 

باتوجه به تصویر به‌اشتراک گذاشته شده، می ۱۰ با روزنه‌ی مخصوص دوربین سلفی و حاشیه‌های بسیار باریک در چهار طرف و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در سمت راست دستگاه دکمه‌ی کم‌ و زیاد کردن حجم صدا و دکمه‌ی پاور و در پنل پشتی نیز دوربین چهارگانه به‌همراه فلش LED دیده می‌شود.

شیائومی می 10

مشخصات شیائومی می ۱۰ پرو و امتیاز AnTuTu

باتوجه به شایعه‌های منتشر شده، احتمالا شیائومی می ۱۰ پرو (Xiaomi Mi 10 Pro) با نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی می‌شود. دوربین چهارگانه‌ی دستگاه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه‌ی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سوم ۱۲ مگاپیکسلی و درنهایت یک حسگر ۵ مگاپیکسلی است. پیش‌بینی می‌شود می ۱۰ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی به بازار عرضه شود. از سوی دیگر، می ۱۰ نیز احتمالا با نمایشگر با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX686 به‌علاوه‌ی دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد. شیائومی می ۱۰ احتمالا از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره خواهد برد. 

شیائومی می 10

تصویر فاش‌شده‌ی سوم مربوط به امتیازات گوشی‌های هوشمند جدید شیائومی در AnTuTu می‌شود. باتوجه به تصویر، گوشی هوشمند جدید از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و مودم X55 5G برای اتصال حالت دوگانه‌ی 5G به‌همراه کارت گرافیک آدرنو ۶۵۰ برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند توانسته امتیاز ۵۶۰۲۱۷ را در بنچمارک از آن خود کند. 

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات