کیبورد و ماوس گیمینگ جدید لنوو قابلیت‌هایی جذاب با قیمت مناسب ارائه می‌دهند

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
کیبورد و ماوس جدید لنوو قابلیت‌هایی جذاب را با برچسب قیمتی مناسب در اختیار کاربر قرار می‌دهند.
تبلیغات

لنوو امروز در جریان نمایشگاه CES سه لوازم جانبی گیمینگ، شامل ماوس بی‌سیم لژیون M600، ماوس RGB لژیون M300 و کیبورد RGB لژیون K300 را معرفی کرد. لنوو لوازم جانبی جدیدش را از خانواده‌ی محصولات «پرچم‌دار» خود می‌داند؛ اما آن‌ها را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به‌فروش می‌رساند. تمام دستگاه‌های یادشده در ماه ژوئن از راه می‌رسند.

Lenovo Legion M600

ماوس بی‌سیم Legiion M600 برای پایین آوردن میزان تأخیر، نرخ گزارش موقعیت نشانگر (polling rate) معادل ۱۰۰۰ هرتز و دقت ۱۶۰۰۰ نقطه‌براینچ (DPI) دارد. کاربر می‌تواند به‌صورت آنی، نرخ DPI ماوس را به‌کمک یک سوئیچ اختصاصی تنظیم کند. لنوو ادعا می‌کند که ماوس بی‌سیم M600‌ با یک بار شارژ تا ۲۰۰ ساعت کاربر را همراهی خواهد کرد؛ درحالی‌که با تنها ۵ دقیقه شارژ، ماوس جدید M600 تا ۱۰ ساعت دوام خواهد آورد. لژیون M600 به‌موجب حسگر PixArt 3335 با سطوح مختلف سازگاری دارد و نورپردازی RGB آن ۱۶۵ میلیون رنگ را نمایش می‌دهد.

Lenovo Legion M300

ماوس گیمینگ لژیون M300 با دقت ۸۰۰۰ نقطه‌براینچ و نرخ گزارش موقعیت نشانگر معادل ۱۰۰۰ هرتز عرضه می‌شود. درست‌مانند ماوس بی‌سیم M600، ماوس سیمی لژیون M300 نیز از نورپردازی RGB دارد، با این تفاوت که به‌جای دو ناحیه‌، تنها از یک ناحیه‌‌ی نوری قابل برنامه‌ریزی بهره می‌گیرد. توجه داشته باشید که این ماوس نیز از حسگر PixArt 3335 استفاده می‌کند. هر دو ماوس گیمینگ جدید لنوو طراحی متقارنی دارند؛ بنابراین می‌توان با هر دو دست آن‌ها را به‌کار گرفت.

Lenovo Legion

در نقطه‌ی مقابل، کیبورد گیمینگ RGB لژیون K300 بدنه‌ای انحنادار و ۵ ناحیه‌ی نورپردازی RGB دارد. این کیبورد از کلیدهای تطبیق‌پذیر و با قابلیت شخصی‌سازی بهره می‌برد. طراحان لنوو در کیبورد جدید این شرکت روزنه‌هایی مقاوم در برابر پاشش مایع نیز برای محافظت از آن در نظر گرفته‌اند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات