Shure اولین ایرباد کاملا بی‌سیم خود را به‌نام Aonic 215 معرفی کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
Shure از شرکت‌های معتبر فناوری‌های صوتی در جهان محسوب می‌شود که در نمایشگاه CES 2020 از اولین محصولات مخصوص مصرف‌کننده‌ی خود رونمایی کرد.
تبلیغات

Shure یکی از غول‌های صنعت صدا است که محصولات زیادی در دسته‌ی مصرف‌کننده ندارد. آن‌ها CES 2020 را به‌عنوان اولین حضور جدی نزدیک به مصرف‌کننده‌ها انتخاب کرده و اولین محصولات خود را در این رویداد معرفی کردند. Aonic 215 نام ایرباد کاملا بی‌سیم جدید شرکت است که همراه‌با Aonic 50، هدفون‌های روگوشی با قابلیت حذف نویز، در بهار امسال به بازار عرضه می‌شوند. Shure با محصولات جدید تصمیم دارد تا بخشی از بازار هدفون‌های فوق حرفه‌ای مخصوص مصرف‌کننده را تصاحب کند.

ایرباد Aonic 215 از طراحی مشابه ایرباد سیمی و اقتصادی SE215 بهره می‌برد که به‌جای اتصال سیمی آن، از بخشی منحنی برای نگه داشتن هدست روی گوش استفاده می‌کند. بخش منحنی، باتری و دکمه‌های کنترلی را نیز در خود جای می‌دهد. شرکت سازنده ادعا می‌کند که با یک بار شارژ ایربادهای جدید می‌توان تا هشت ساعت از آن‌ها استفاده کرد. جعبه‌ی همراه ایرباد نیز تا سه بار شارژ را به کاربر ارائه می‌کند.

کیفیت صدای Aonic 215 با هدست مشابه یعنی SE215 تفاوت دارد و تجربه‌ی حرفه‌ای‌تری را به کاربر ارائه می‌کند. اگرچه قابلیت حذف نویز در ایرباد بی‌سیم Shure وجود ندارد، اما طراحی و حالت قرار گرفتن آن در گوش‌ها، تا حد زیادی صدای محیط را از بین می‌برد. به‌علاوه شرکت سازنده حالتی به‌نام environment mode برای ایرباد در نظر گرفته است که صدای محیط را به گوش کاربر می‌رساند.

ایرباد Shure Aonic 215

ایرباد کاملا بی‌سیم Shure با قیمت ۲۷۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد که نسبت به قیمت ۱۵۰ دلاری نسخه‌ی سیمی SE215، افزایش قابل‌توجهی محسوب می‌شود. البته قیمت ایرباد Shure، به برچسب قیمت ایرپاد پرو اپل نزدیک است.

همان‌طور که گفته شد، Shure محصولی هم در دسته‌ی هدفون‌های روگوشی در CES 2020 معرفی کرد که Aonic 50 نام دارد. شرکت سازنده امیدوار است محصول جدید، جایگزین محصول حرفه‌ای و پرچم‌دار آن‌ها در بازار هدفون‌های روگوشی، XM3 شود. تجربه‌های اولیه از هدفون روگوشی Shure نشان می‌دهد که قابلیت حذف نویز آن کیفیت بسیار بالایی دارد. حالت صدای محیط نیز مانند ایرباد برای هدفون روگوشی ارائه می‌شود که در اپلیکیشن کنترلی، قابل دست‌رس خواهد بود.

هدفون Shure Aonic 50

نمایشگاه CES فرصت کافی را برای بررسی هدفون‌ها در اختیار خبرنگاران قرار نمی‌دهد، اما همین بررسی‌های کوتاه هم کیفیت بالای محصولات Shure را تأیید می‌کنند. Shure شارژدهی ۲۰ ساعته را برای هدفون Aonic 50 ادعا می‌کند که نسبت به رقبا، آمار قابل‌قبولی محسوب می‌شود. برچسب قیمتی این هدفون‌ نیز ۳۹۹ دلار بیان شد که آن را در دسته‌ی محصولات حرفه‌ای همچون Momentum Wireless از سنهایزر و H9 از B&O قرار می‌دهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات