پتنت جدید اوپو از گوشی هوشمندی با دوربین پاپ آپ جانبی خبر می‌دهد

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
آخرین مستندات پتنت جدید اوپو در CNIPA از گوشی هوشمندی با بهره‌مندی از دوربین پاپ‌آپ در بدنه‌ی جانبی دستگاه خبر می‌دهد.
تبلیغات

تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند سخت در تلاش‌اند دستگاه‌هایی تمام‌صفحه طراحی و به بازار عرضه کنند. تاکنون شاهد معرفی گوشی‌‌های هوشمند مختلفی با بهره‌مندی از بریدگی بالای نمایشگر و روزنه‌ی روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی و دوربین پاپ‌آپ سلفی بوده‌ایم. آخرین مستندات پتنت اخیر اوپو طراحی جدیدی برای دوربین سلفی را به‌نمایش می‌گذارد. معمولا دوربین‌های پاپ‌آپ سلفی در قسمت بالای دستگاه قرار داده می‌شوند.

(برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر کلیک کنید)

مستندات مربوط به پتنت اوپو در سازمان ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) تصویر گوشی هوشمندی با بهره‌مندی از دوربین پاپ‌آپ در بدنه‌ی جانبی دستگاه را نشان می‌دهد. 

باتوجه‌به تصاویر منتشرشده از پتنت، دوربین پاپ‌آپ در سمت راست بالای گوشی اوپو قرار داده و طراحی هوشمندانه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. در پنل پشتی دستگاه نیز دوربین دوگانه‌ی دیگری به‌همراه فلش LED دیده می‌شود و در سمت راست، دکمه‌ی پاور و در سمت چپ، دکمه‌ی حجم صدا و اسلات سیم‌کارت قرار دارد. در قسمت پایین گوشی نیز، اسپیکر و کانکتور Type-C و جک هدفون دیده می‌شود. 

پتنت اوپو
پتنت اوپو
پتنت اوپو
پتنت اوپو
پتنت اوپو
پتنت اوپو
پتنت اوپو
پتنت اوپو

هنوز مشخص نیست چه زمانی گوشی هوشمندی با دوربین پاپ‌آپ جانبی معرفی و روانه‌ی بازار می‌شود و حتی معلوم نیست که قطعا پتنت مذکور به مرحله‌ی طراحی و ساخت واقعی برسد یا خیر. به‌هرحال، شرکت‌های مختلف در ثبت پتنت‌های جدید از یکدیگر پیشی می‌گیرند؛ ولی در بسیاری از مواقع پتنت‌های ثبت‌شده اصلا به مرحله‌ی اجرایی نمی‌رسند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات