اتحادیه وای فای گلکسی M11،M31 و A11 سامسونگ را تأیید کرد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی سه گوشی میان‌رده‌ی جدید از سامسونگ با نام‌های گلکسی M11 و گلکسی M31 و گلکسی A11، گواهینامه‌ی اتحادیه‌ی وای‌فای را دریافت کرده‌اند.
تبلیغات

سامسونگ سال گذشته به‌لطف سری‌های جدید گلکسی A و گلکسی M خود، در بازار گوشی‌های موبایل میان‌رده موفقیت‌های بزرگی کسب کرد. امسال قرار است سامسونگ گوشی‌های بیشتری در این بخش ارائه دهد و گواهینامه‌های جدیدی از اتحادیه‌ی وای‌فای، جزئیات بیشتری درباره‌ی گوشی‌های آتی گلکسی M11 و M31 و A11 به ما می‌دهد.

فهرست منتشرشده نشان می‌دهد گوشی‌های جدید بت اندروید ۱۰ معرفی می‌شوند. گلکسی M11 با شماره‌مدل SM-M115F/DS و گوشی سامسونگ گلکسی A11 با شماره‌مدل SM-A115F/DS از باند تکی ۲/۴ گیگاهرتزی وای‌فای و گلکسی M31 با شماره‌مدل SM-M315F/DS از باندهای دوگانه پشتیبانی می‌کنند. طبق اطلاعات جدید، گلکسی M11 قرار است با رنگ‌های آبی سیاه و بنفش عرضه شود. 

گواهینامه وای فای گلکسی m31
گواهینامه وای فای گلکسی a11
گواهینامه وای فای گلکسی m11

گلکسی M31 (تصویر راست) و گلکسی A11 (تصویر وسط) و گلکسی M11 (تصویر چپ)

پیش‌ازاین، گلکسی M31 با تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ و ۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ مشاهده شده بود؛ اما گزارش‌های تازه نشان می‌دهد می‌توانیم تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ را به‌جای اگزینوس در این گوشی ببینیم. انتظار می‌رود بخش دوربین با حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی درکنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و ماژول ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراه باشد. گلکسی A11 نیز احتمالا با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پایه همراه است و این تنها نکته‌ای است که تاکنون از گوشی مذکور می‌دانیم.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S ،J ،M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات