قیمت و تاریخ عرضه سری گلکسی S20 فاش شد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ به‌زودی جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی S، یعنی گلکسی S20 را رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی جزئیاتی قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند فاش شده است.
تبلیغات

به‌تازگی قیمت و زمان عرضه‌ی گوشی موبایل گلکسی S20 فاش شده است. سه‌گانه‌ی گلکسی اس ۲۰، مخصوصا با فناوری 5G، بسیار گران‌قیمت خواهند بود. اولین اطلاعاتی که از قیمت این سری محصولات ارائه شده، نشان می‌دهد قیمت مدل 4G از مدل 5G تقریبا صد یورو ارزان‌تر است. براساس اطلاعات منتشرشده، قیمت‌های اعلام‌شده‌ قیمت پایه‌ی این سری محصولات هستند؛ درنتیجه، با افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی شاهد افزایش قیمت نیز خواهیم بود. درادامه، جدول قیمت گوشی‌های Galaxy S20 آمده است.

مدل

قیمت

سامسونگ

گلکسی اس ۲۰ مدل 5G

 ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو

 سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس مدل 5G

۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ یورو

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا 5G

۱۳۰۰ یورو

سامسونگ گلکسی Z Flip

۱۴۰۰ یورو

در مقام مقایسه‌، نسل قبلی، یعنی گلکسی S10e و گلکسی S10 و گلکسی +S10 به‌ترتیب با قیمت ۷۵۰ و ۹۰۰ و ۱۰۰۰ یورو عرضه شدند. همچنین، مدل‌های Ultra نسخه‌ی 5G با افزایش قیمت ۱۵۰ یورویی و در نسخه‌ی 4G با افزایش قیمت ۵۰ یورویی مواجه شده بودند. طبق گزارش‌ها، این سه پرچم‌دار ۱۳ مارس، یعنی یک ماه پس از رویداد آنپکد، در فرانسه عرضه خواهند شد. در ایالات متحده، قیمت این محصولات از اروپا ارزان‌تر خواهد بود. براساس احتمالات این قیمت‌گذاری در ایالات متحده، برای مدل‌های 5G گلکسی S20 معادل ۸۵۰ دلار و گلکسی +S20 معادل ۹۵۰ دلار و برای گلکسی S20 اولترا معادل ۱۲۰۰ دلار خواهد بود. طبق اطلاعات منتشرشده در گوشی Galaxy S20 Ultra، شاهد بزرگ‌نمایی ترکیبی ۳۰ برابری و بزرگن‌مایی دیجیتالی ۱۰۰ برابری خواهیم بود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و صورتی دردسترس قرار خواهد گرفت.

Galaxy S20

همچنین، نسخه‌ی بعدی گوشی تاشو سامسونگ، یعنی Galaxy Z Flip، با قیمت ۱۴۰۰ یورو فروخته خواهد شد که فقط ۱۰۰ یورو با نسخه‌ی Galaxy S20 Ultra تفاوت قیمت دارد. البته ازآنجاکه گلکسی فولد در سال گذشته با قیمت ۲،۰۰۰ یورو عرضه شد، این قیمت نسبتا ارزان محسوب می‌شود که کاهش قیمت به‌دلیل سخت‌افزار قدیمی‌تری (تراشه S855 و دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی) است که در Z Flip استفاده شده است.

طبق جدیدترین گزارش‌ها، ۱۱ فوریه رویداد Unpacked سامسونگ در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شود و در این مراسم، این محصولات جدید رونمایی می‌شود. تقریبا یک ماه بعد از رونمایی، یعنی ۱۳ مارس، گوشی‌های جدید سامسونگ در فرانسه عرضه خواهند شد و کم‌کم به بازار سراسر جهان خواهند رسید. درواقع، فروش تمامی مدل‌های گلکسی S20 احتمالا از ۱۳ مارس آغاز می‌شود. اگر این تاریخ عرضه دقیق باشد؛ درنتیجه، باید از ۱۱ فوریه، یعنی زمان معرفی این محصولات، تا ۱۳ مارس برای خرید سری گلکسی اس ۲۰ صبر کرد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات