هواوی تا پایان سال ۲۰۲۰ گوشی 5G با قیمت حدود ۱۵۰ دلار عرضه خواهد کرد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌های منتشر شده، هواوی تا سال آینده گوشی جدیدی با فناوری 5G را با قیمت حدودا ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

هواوی در تلاش است تا پایان سال جاری یا تا اوایل سال ۲۰۲۱ یک گوشی 5G جدید با قیمتی حدود ۱۰۲۸ یوان (۱۵۰ دلار) به بازار عرضه کند. در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی 5G با قیمت ۲۰۰۰ یوان (حدود ۲۹۰ دلار) عرضه شده و گران‌ترین آن‌ها با قیمت ۳۰۰۰ یوان (۴۳۰ دلار) یا بالاتر در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند. بنابراین یک گوشی با قیمت حدودا ۱۰۰۰ یوان، بسیاری از افراد را قادر می‌سازد تا از قابلیت 5G بهره ببرند.

تراشه‌های مدیاتک 1000L و اسنپدراگون 765G که اخیرا رونمایی شده‌اند با پشتیبانی از مودم 5G، امکان اتصال 5G را فراهم خواهند کرد. تاکنون اتصال 5G، اغلب یک ویژگی منحصر‌به‌فرد برای پرچمداران بوده اما ظاهرا به‌زودی این قابلیت در اختیار گوشی‌های میان‌رده نیز قرار خواهد گرفت.

5g Huawei

هواوی و سامسونگ در سال ۲۰۲۰ همچنان از قابلیت 5G استفاده خواهند کرد تا زمانی‌که اپل نیز به اتصال 5G مجهز شود. طبق گزارش‌ها، سامسونگ در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۶/۷ میلیون دستگاه‌ مجهز به 5G را به بازار عرضه کرد، درحالی‌که هواوی با عرضه‌ی ۶/۹ میلیون دستگاه از سامسونگ پیشی گرفته است.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات