ماکسیم قابلیت جدیدی را با عنوان «پیشنهادهای رانندگان» به اپلیکیشن خود افزود

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
سامانه درخواست خودرو ماکسیم برای اولین‌بار در ایران، قابلیتی را به اپلیکیشن خود افزوده است که رانندگان قیمت مناسبی را برای هر سفر پیشنهاد و مسافران مقرون‌به‌صرفه‌ترین آن‌ها را انتخاب کنند.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سامانه درخواست خودرو ماکسیم به‌تازگی امکانی را با عنوان «پیشنهادهای رانندگان» به اپلیکیشن خود افزوده است. این گزینه امکانی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد که قیمت مناسب برای هر سفر را به مسافر پیشنهاد کنند. قیمت‌های پیشنهادی مختلف سبب ایجاد فضایی رقابتی می‌شود و مسافر می‌تواند به‌صرفه‌ترین قیمت را انتخاب کند. اپلیکیشن ماکسیم برای اولین‌بار در ایران امکان تعامل مستقیم مسافر و راننده را فراهم کرده است، به‌گونه‌ای که سفرها با قیمتی انجام شوند که برای هر دو طرف مناسب باشد.

به‌محض سفارش سفر توسط مسافر، رانندگان می‌توانند یکی از موارد زیر را انتخاب کنند:

  • نرخ پیشنهادی اولیه ازسوی سیستم
  • نرخ پیشنهادی بالاتر ازسوی سیستم
  • نرخ جایگزینی که خودشان (راننده‌ها) به مسافر پیشنهاد می‌کنند

مسافرانی که مایل‌اند در کمترین زمان ممکن سفر خود را انجام دهند، می‌توانند پس از انتخاب مبدأ و مقصد، به‌صورت خودکار قیمت‌های پیشنهادی رانندگان را برای سفر مذکور مشاهده کنند و از میان آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را برگزینند. در این صورت سفر با سرعت و قیمتی انجام می‌شود که راننده پیشنهاد و مسافر انتخاب کرده است.‏

سامانه ماکسیم برای نظارت بر قیمت‌های پیشنهادی و جلوگیری از پیشنهاد نرخ‌های نامتعارف، تنها قیمت‌هایی را برای مسافر نمایش می‌‌‌دهد که در بازه متعارف سفر باشند. درواقع سیستم قیمت‌هایی را که پایین‌تر از حداقل و بالاتر از حداکثر بازه درنظر گرفته‌ شده باشند، به‌صورت خودکار حذف می‌کند.

پیشنهاد می‌شود که رانندگان در عین توجه به درآمد خود از هر سفر، قیمتی را پیشنهاد کنند که در فضای رقابتی نرخ‌ها قابل‌توجه باشد و رضایت مسافر را جلب کند.

گزینه «پیشنهادهای رانندگان» هم‌اکنون در ۶۷ شهر تهران، آبادان، تبریز، بوشهر، ارومیه، گرگان، شیراز، قم، اراک، سنندج، یاسوج، سمنان، اسلامشهر، گنبدکاووس، کرمان، خرمشهر، مهاباد، ملارد، قرچک، بجنورد، شهریار، ورامین، قدس، آزادشهر، بیرجند، بوکان، خوی، شاهرود، علی‌آباد کتول، آستانه‌اشرفیه، بابلسر، بهنمیر، بندرترکمن، دولت‌آباد، دورچه، فردیس، فرخ‌شهر، فاضل‌آباد، فریدون‌کنار، فولادشهر، فومن، هفشجان، جویبار، کامیاران، کازرون، خشک‌بیجار، کوچصفهان، خسروشاه، لاهیجان، مهدی‌شهر، محمودآباد، مرند، مرودشت، پرند، پیشوا، سقز، شهمیرزاد، شاندیز، شوش، صومعه‌سرا، تفت، طرقبه، توس، زرقان، سبزوار، اندیمشک و دزفول فعال است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات