به‌روزرسانی اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی نوت 9 منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در سال نو میلادی، نسخه‌ی پایدار به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را برای Galaxy Note 9 آماده و منتشر کرد.
تبلیغات

نسخه‌ی نهایی اندروید ۱۰ (Android 10) در شروع سال ۲۰۲۰ برای کاربران گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ (Galaxy Note 9) آماده شد و در ابتدا این نسخه فقط برای کاربرانی که نسخه‌ی بتای این به‌روزرسانی را داشتند ارائه شد. اکنون پس از دو روز این به‌روزرسانی برای تمامی کاربران Android Pie در گوشی هوشمند نوت ۹ قابل اجرا بوده و در دسترس این کاربران قرار گرفته است.

گلکسی نوت 9 / Galaxy Note 9

این به‌روز‌رسانی اندروید ۱۰ با سریال N960FXXU4DSLB ارائه شده و هم‌اکنون برای کاربران کشور آلمان منتشر شده است. در روزهای آینده تمامی کاربران مناطق مختلف از این به‌روزرسانی بهره‌مند خواهند شد. درنتیجه کاربران می‌توانند با رفتن به بخش Settings و ورود به منوی Software update، این به‌روزرسانی جدید اندروید را نصب کنند.

سامسونگ امسال نسبت به سال‌های گذشته، در زمینه‌ی انتشار به‌روزرسانی اندروید برای محصولات رده‌بالای خود با سرعت بیشتری عمل کرده است. بنابراین کاربران با کمی صبر و حوصله می‌توانند در آینده‌ی نزدیکی از این به‌روزرسانی اندروید ۱۰ بهره‌مند شوند. نسخه‌ی نهایی اندروید ۱۰ برای گلکسی نوت ۹ تمامی ویژگی‌های جدید و پیشرفته را ارائه می‌دهد که می‌توان به One UI 2.0 هم اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات