هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 7

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گروه Sharif ICT با همکاری دانشگاه صنعتی شریف هفتمین دور از رویداد ITWeekend را اول اسفند سال جاری برگزار می‌کند.
تبلیغات

هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITWeekend 7 با هدف انتقال تجربه‌ی بزرگان این حوزه، ارائه‌ی دلایل موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوین و خلاقانه، بررسی مشکلات پیش روی استارتاپ‌های موفق و نوپا، اول اسفند امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

رویداد IT WEEKEND 7 را گروه Sharif ICT با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری این دانشگاه و با حمایت استراتژیک سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد کرد.

در این رویداد، افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان‌های موفقیت و شکست‌های خود را در قالب سخنرانی‌های کوتاه برای مخاطبان مطرح می‌کنند. سخنرانی‌ها به سبک کنفرانس‌های TEDx انجام می‌شود و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ‌های تدوین‌شده در سایت رسمی رویداد و سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به‌اشتراک گذاشته می‌شوند. بنابراین، پس از برگزاری چندین دوره از این جشنواره مجموعه ارزشمندی از سخنرانی‌های افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات را خواهیم داشت.

همچنین در حاشیه‌ی این سخنرانی‌ها، پنل‌های تخصصی و پنل‌های چالشی و کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود. شایان ذکر است ثبت‌نام در این رویداد از ابتدای دی ماه آغاز شده و تا ۲۰ بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت. اطلاعات تکمیلی در وب‌سایت رویداد به آدرس www.itweekend.ir موجود است.

شماره تماس دبیرخانه: ۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات