نسخه نهایی سوبارو لیورگ رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید استیشن واگن سوبارو با نام لیورگ (Levorg) از امسال تولید می‌شود. این محصول زبان طراحی جدید سوبارو برای محصولات آینده را نشان می‌دهد.
تبلیغات

در سال‌های اخیر، لیورگ نسخه‌ی استیشن واگن از سوبارو لگاسی محسوب می‌شود که البته اسپرت‌تر و کمی کوچک‌تر است. این محصول مخصوص بازار ژاپن تولید می‌شود؛ اما احتمالا با نسل جدید به اروپا نیز وارد خواهد شد. طراحی لیورگ ۲۰۲۰ نمای ظاهری WRX و ایمپرزا را در سال‌های آینده تحت‌تأثیر قرار خواهد داد.

Subaru Levorg STI

در نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۲۰، نسخه‌ی STI سوبارو لیورگ رونمایی شد که درمقایسه‌با مدل استاندارد، تجهیزات اسپرت بیشتری داشت. مدل قبلی از پیشرانه‌ی دولیتری توربوشارژ با قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کرد؛ اما احتمالا نسل جدید عملکرد مشابه را با موتور باکسر ۱/۸ لیتری توربوشارژ ارائه خواهد کرد. مشابه دیگر مدل‌های ساخت سوبارو، لیورگ هم مجهز به سیستم دودیفرانسیل تولید می‌شود؛ اما برای اولین‌بار به راننده اجازه می‌دهد با انتخاب حالت‌های رانندگی متنوع، عملکرد پیشرانه و سختی فرمان و تقسیم گشتاور بین محورهای جلو و عقب را مدیریت کند.

Subaru Levorg STI
Subaru Levorg STI
Subaru Levorg STI
Subaru Levorg STI

هنوز تصویری از فضای داخلی لیورگ ۲۰۲۰ منتشر نشده است. تولید این محصول حدود ۶ ماه دیگر شروع خواهد شد و قیمتش درحدود ۳۵ هزار دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات