شارژر ۱۰۸ وات Satechi در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکتی به‌نام ساتچی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2020 از شارژری جدید پرده‌برداری کرده است که توانی معادل ۱۰۸ وات دارد و یکی از بهترین دستگاه‌ها برای شارژ مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ اپل به‌شمار می‌آید.
تبلیغات

جدیدترین شارژر ۱۰۸ واتی ساتچی (Satechi) که می‌تواند چندین دستگاه را در آن واحد شارژ کند، از جوانب زیادی در دسته‌ی بهترین آداپتورهای شارژ قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مربوط به شارژر موردبحث این است که می‌تواند لپ‌تاپ مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ اپل را با توان ۹۰ وات شارژ کند که عددی درخورتوجه به‌شمار می‌آید. عمده‌ی آداپتورهای شارژ که به دو درگاه USB-C مجهز شده‌اند، با مشکلی بسیار مهم دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. هنگام اتصال دو دستگاه به دو درگاه این نوع از شارژرها، درگاه‌های یادشده انرژی را به‌صورت برابر بین یکدیگر تقسیم می‌کنند. این یعنی اگر شارژری ۳۶ واتی داشته باشید، هنگام اتصال دو دستگاه به درگاه‌های آن، هر یک از درگاه‌های خروجی توانی معادل ۱۸ وات خواهد داشت. نکته‌ی جالب توجه درمورد شارژر ساتچی این است که با مشکل یادشده مواجه نیست. 

آداپتور 108 وات ساتچی / Satechi

شارژر موردبحث از دو درگاه USB-C قدرتمند بهره می‌گیرد و می‌تواند دستگاه‌های مختلف را با سرعت بالایی شارژ‌ کند. یکی از درگاه‌های شارژر ساتچی دارای توان خروجی ۹۰ وات است و درگاه دوم توان ۱۸ وات را ارائه می‌دهد. از آن‌جایی که در بین دو درگاه یادشده هیچ‌گونه انرژی به‌اشتراک گذاشته نمی‌شود، توان خروجی آن‌ها در تمامی شرایط معادل همین مقدار خواهد بود. به‌بیانی دیگر، حتی اگر دو دستگاه را به‌صورت هم‌زمان به شارژر وصل کنید، به‌شرطی که دستگاه‌ها سازگاری لازم را داشته باشند، درگاه‌های خروجی توان ۸۰ و ۱۸ وات را ارائه خواهند داد. این یعنی می‌توانید مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ را به‌صورت هم‌زمان به‌همراه آیفون یا آیپد به شارژر وصل کنید و در همین حین مک‌بوک با توان ۹۰ و آیفون یا آیپد با توان ۱۸ وات شارژ شوند. ساتچی در تولید آداپتور برق جدیدش از آلومینیوم استفاده کرده است. در ضمن این آداپتور اندازه‌ای جمع‌و‌جور دارد و این یعنی کاربران خواهند توانست به‌راحتی آن را با خود به جاهای مختلف حمل کنند. 

آداپتور برق دیواری ساتچی افزون بر موارد یادشده از دو درگاه USB-A نیز بهره می‌گیرد و هر یک از این درگاه‌ها توان خروجی ۱۲ وات را ارائه می‌دهند که برای دستگاه‌های قدیمی‌تر بسیار مناسب است. از این درگاه‌ها همچنین می‌توان به‌منظور شارژ محصولاتی نظیر ساعت هوشمند اپل واچ استفاده کرد. گرچه درگاه‌های USB-A آداپتور ساتچی سرعت بالایی ندارند، اما در هر صورت بدون مشکل کار خواهند کرد و کاربرد زیادی به‌همراه خواهند داشت.

آداپتور 108 وات ساتچی / Satechi

محصول موردبحث قدرتمندترین شارژر ساتچی تا به امروز به‌شمار می‌آید و می‌تواند چهار دستگاه را به‌صورت هم‌زمان شارژ کند. اگر به تهیه‌ی آداپتور جدید ساتچی علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید که فروش آن به‌تازگی از طریق فروشگاه رسمی این شرکت با قیمت ۸۰ دلار آغاز شده است. گرچه قیمت یادشده برای یک آداپتور شارژ کمی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد، اما فراموش نکنید با محصولی مواجه هستیم که می‌تواند نیاز شما به شارژ چندین دستگاه را برطرف کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین‌زمینه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات