فیلیپس تازه‌واردهای خانواده Hue را معرفی کرد: کلید، دوشاخه هوشمند و لامپ‌های رشته‌ای کلاسیک

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
مطالعه 4 دقیقه
فیلیپس از اعضای جدید خانواده‌ی Hue در IFA 2019 رونمایی‌ کرد: لامپ‌های رشته‌ای سبک ادیسون، دوشاخه و کلید هوشمند و نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی لامپ هوشمند Hue Go.
تبلیغات

همان‌طور که انتظار می‌رفت، فیلیپس با مجموعه‌ای از لامپ‌های جدید و محصولات مرتبط با روشنایی به استقبال نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ آمده است.

لامپ‌های رشته‌ای سبک ادیسون

لامپ رشته ای هوشمند Hue

فیلیپس از اولین محصول سبک کلاسیک خانواده‌ی هیو در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این لامپ‌های رشته‌ای LED که با فیلامنت پیچ‌خورده‌ای داخل یک حباب شفاف، ظاهری مشابه لامپ‌های کلاسیک سبک ادیسون دارند، درحقیقت لامپ‌های هوشمند مجهز به بلوتوث هستند که امکان روشن یا خاموش‌کردن و تنظیم شدت نور آن‌ها از طریق گوشی هوشمند وجود دارد. لامپ‌های رشته‌ای هوشمند فیلیپس اکتبر امسال در سه سبک مختلف عرضه خواهند‌ شد: لامپ‌های A19 حبابی‌شکل به قیمت ۲۴،۹۹ دلار، لامپ‌های تیوبی ST19 به قیمت ۲۷،۹۹ دلار و لامپ‌های کروی‌شکل G25 به قیمت ۳۲،۹۹ دلار.

فیلیپس با مجهزکردن لامپ‌های شمعی E12 و تمامی مدل‌های اخیر لامپ‌های سری Hue به اتصال بلوتوث، امکان کنترل آن‌ها از طریق گوشی هوشمند را بدون نیاز به هاب و Hue Bridge‌های ۶۰ دلاری فراهم آورده‌ است. این لامپ‌ها از قابلیت اتصال به Hue Bridge نیز برخوردار هستند؛ شبکه‌ی Zigbee مورد استفاده در این گجت برد بیشتری نسبت به بلوتوث داشته و استفاده از پل هیو به‌همراه هاب، امکانات کنترلی متنوع‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سری جدید لامپ‌های Hue White GU10 و Hue Color Ambiance GU10 علاوه‌بر تولید شار نوری بیشتر (از ۲۵۰ لومن در سری‌های قبل به ۴۰۰ لومن در سری جدید)، در ابعاد کوچک‌تری نسبت به تولیدات سری قبل ارائه شده‌اند (شار نوری: مقدار نور ساطع‌شده از منبع نور در واحد زمان). فیلیپس پک دوتایی این لامپ‌ها را سپتامبر آینده به قیمت ۹۹،۹۸ دلار به بازار عرضه خواهد‌ کرد. قیمت فروش تکی این محصولات ۵۴،۹۹ دلار خواهد بود و پک دوتایی لامپ‌های شمعی E12 نیز به قیمت ۳۲،۹۹ دلار عرضه خواهد شد. 

نسل جدید لامپ‌های هوشمند Hue Go

لامپ هوشمند Hue Go

سری جدید لامپ‌های پرتابل Hue Go شار نوری بیشتری تولیدمی‌کنند (از ۳۰۰ به ۵۲۰ لومن در سری جدید) و باتری این گجت‌های محبوب فیلیپس پس از هر بار شارژ می‌تواند توان مورد نیاز برای روشن‌ماندن لامپ تا ۱۸ ساعت را فراهم‌کند که این میزان در تولیدات سری قبل، حداکثر ۳ ساعت بود. این محصولات نوامبر آینده به قیمت ۷۹/۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

دوشاخه‌ی هوشمند Hue

دوشاخه هوشمند Hue

دوشاخه‌های هوشمندی که به‌تازگی به جمع خانواده‌ی Hue پیوسته‌اند، امکان ورود اعضاء غیرهوشمند را به این خانواده فراهم‌ می‌آورند؛ کافی است انواع لامپ‌های رومیزی معمولی یا لوازم خانگی را از طریق این رابط‌ها به پریز متصل کنید تا امکان خاموش و روشن کردن آن‌ها از طریق گوشی هوشمند خود را داشته‌ باشید. این گجت‌ها اکتبر آینده به قیمت ۳۹/۹۹ دلار به بازار عرضه خواهند‌ شد.

دکمه‌ی هوشمند Hue

دکمه هوشمند Hue

دکمه‌‌های هوشمند Hue که دومین عضو تازه‌وارد این خانواده هستند، امکان روشن و خاموش کردن لامپ‌ها را بدون نیاز به استفاده از گوشی ‌هوشمند فراهم‌ می‌آورند. با فشردن و نگه‌داشتن این دکمه‌ها میزان نور را نیز می‌توان تنظیم‌کرد. در صورت استفاده از Hue Bridge، می‌توان این دکمه‌ها را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌کرد که با فشردن آن‌ها در ساعات مختلف شبانه‌روز، میزان روشنایی و دمای رنگ لامپ نیز به‌صورت خودکار تنظیم‌ شود. برای مثال فشردن دکمه در ساعات ابتدای روز، دمای رنگ لامپ را به سمت رنگ‌های سردتر و در شب به سمت رنگ‌های گرم‌تر متمایل خواهد‌ کرد. دکمه‌های هوشمند Hue، اکتبر آینده به قیمت ۱۹،۹۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد (دما یا درجه‌ی حرارت رنگ، که برحسب درجه‌ی کلوین بیان‌می‌شود، معیاری برای سنجش روشنایی و رنگ نور است. درجه‌های کلوین بالاتر معرف رنگ‌های سردتر و درجه‌های کلوین پایین‌تر معرف رنگ‌های گرم‌تر مانند زرد و قرمز هستند). 

رنج دمای رنگ نور

رنج دمای رنگ لامپ: سمت راست رنگ‌های سرد، سمت چپ رنگ‌های گرم

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات