هواوی P30 پرو در دو رنگ جدید معرفی شد

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی P30 پرو، پرچم‌دار دوربین‌محور چینی‌ها که اسفندماه ۱۳۹۷ معرفی شده بود، در دو رنگ جدید و با بهر‌ه‌مندی از اندروید ۱۰ به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

درحالیکه چینی‌ها روزهای سختی را به‌دلیل جنگ تجاری ایالات متحده و قرارگرفتن نام شرکت هواوی در فهرست سیاه تجاری آمریکا طی می‌کردند، پرچم‌دار دوربین‌محور خود را با ویژگی‌های قابل‌توجهی همچون پردازنده‌ی قدرتمند، طراحی زیبا و البته شارژدهی طولانی‌مدت با محوریت دوربین عکاسی توسعه‌یافته، ماه مارس ۲۰۱۹ معرفی کردند.

پی ۳۰ پرو، پرچم‌دار قدرتمند هواوی در رنگ‌های قرمز، سفید، مشکی، آئورا (گرادیانی از آبی و سبز)، گرادیان آبی و بنفش معرفی و به بازار عرضه شد. هم‌زمان با نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، چینی‌ها تصمیم گرفتند پرچم‌دار خود را در دو رنگ جدید Mystic Blue و یاسی‌ (Lavender) نیز به بازار عرضه کنند

هواوی پی 30 پرو
مقاله‌های مرتبط:

در اولین نگاه به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند جدید با دو بافت جداگانه، یکی در قسمت بالای دستگاه از جنس شیشه یا پلاستیک براق و دیگری از جنس پلاستیک معمولی یا فلز در قسمت پایین بهره می‌برند. اما اینطور نیست. هواوی، به سبک و سیاق قدیم خود از محافظ قدیمی گوریلا گلس برای محافظت از پنل پشتی دستگاه استفاده کرده که در قسمت دوربین و بالای بدنه‌ی پنل پشتی از جنس شیشه و قسمت پایینی پنل پشتی حالت رنگ مات مشابه طرح گوگل برای خانواده‌ی پیکسل ۳، استفاده کرده است.

هواوی پی 30 پرو

نسخه‌ی آبی هواوی پی ۳۰ پرو، هاله‌های متفاوت رنگ آبی را در نور‌های محیطی مختلف از خود به‌نمایش می‌گذارد. اما نسخه‌ی یاسی‌رنگ، به رنگ‌های صورتی و رنگ حنایی (Salmon) هم دیده می‌شود. در واقع نمی‌توان در مورد رنگ واقعی این نسخه اظهارنظر کرد. حتی برخی معتقدند که نسخه‌ی یاسی‌، به رنگ‌های مرجانی یا چای رز (Coral/Tea Rose) هم به‌چشم می‌آید. ظاهرا رنگ این نسخه از نگاه افراد مختلف، متفاوت به‌نظر می‌رسد. هواوی نه ‌تنها دو نسخه‌ی جدید هواوی پی ۳۰ پرو را در دو رنگ جدید معرفی کرده، بلکه لبه‌های دو دستگاه نیز از رنگ‌های متفاوتی بهره می‌برند. 

هواوی پی 30 پرو
هواوی پی 30 پرو
هواوی پی 30 پرو
هواوی پی 30 پرو

نسخه‌های جدید هواوی پی ۳۰ پرو با رابط کاربری EMUI 10 و اندروید ۱۰ به بازار عرضه می‌شوند که می‌تواند برای برخی کاربران حائز اهمیت باشد. با معرفی قریب‌الوقوع گوشی‌های هوشمند سری میت ۳۰، انتظار می‌رود دستگا‌ه‌های سری پی ۳۰ با قیمت پایین‌تری به‌فروش برسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات