مانیتورهای جدید خانواده نیترو XV3 ایسر رونمایی شدند

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسر طی برگزاری کنفرانسی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ به معرفی مانیتورهای جدید خانواده‌ی نیترو XV3 با نرخ نوسازی درخورتوجه اقدام کرد.
تبلیغات

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ روز گذشته به‌صورت رسمی آغاز شد و چندین شرکت به برگزاری کنفرانس اختصاصی پرداختند. ایسر یکی از این شرکت‌ها بود که با معرفی محصولاتی جدید، توانست توجهات زیادی را به‌ خود جلب کند. این شرکت با مجموعه‌ی جدیدی از مانیتورها پا به ایفا ۲۰۱۹ گذاشت؛ مانیتورهای جذابی که چه به لحاظ ظاهری و چه به لحاظ مشخصات فنی، حرف‌هایی برای گفتن دارند.

خانواده‌ی مانیتور Nitro XV3 ایسر درمجموع شامل چهار مانیتور است که تمامی آن‌ها نرخ نوسازی (رفرش‌ ریت) بالایی دارند و از فناوری جی-سینک انویدیا هم پشتیبانی می‌کنند. در ضمن وضوح تصویر مدل‌های مختلف این نمایشگرها متفاوت است تا انواع سلایق مختلف را پوشش دهد.

مانیتورهای خانواده‌ی XV3 شامل دو مانیتور ۲۷ اینچ و دو مانیتور ۲۴.۵ اینچ هستند. دو مانیتوری که پیش‌بینی می‌شود بیشتر از سایر مورداستقبال قرار گیرند، مانیتور Nitro XV273 X و مانیتور Nitro XV253Q X نام دارند که نرخ نوسازی بسیار عالی ۲۴۰ هرتز را ارائه می‌دهند که در نوع خود جالب‌توجه است. از طرفی مانیتور ۲۴.۵ اینچ Nitro XV253Q P را داریم که دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و مانیتور ۲۷ اینچ XV273U S از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز بهره می‌برد.

نیترو ایکس وی 3 ایسر / Acer NITRO XV3

مانیتورهای خانواده‌ی نیترو XV3 ایسر

نام مانیتور

اندازه

وضوح تصویر

نرخ نوسازی

Nitro XV273U S

۲۷ اینچ

WQHD

۱۶۵ هرتز

Nitro XV273 X

۲۷ اینچ

فول HD

۲۴۰ هرتز

Nitro XV253Q X

۲۴.۵ اینچ

فول HD

۲۴۰ هرتز

Nitro XV253Q P

۲۴.۵ اینچ

فول HD

۱۴۴ هرتز

تک‌تک مانیتورهای بالا از فناوری جی‌-سینک انویدیا پشتیبانی می‌کنند؛ G-Sync فناوری اختصاصی انویدیا است که با هماهنگ کردن ریفرش‌ریت نمایشگر و فریم‌ریت خروجی دستگاه، اثر پاره شدن صفحه را از بین می‌برد. گفتنی است که مانیتور Nitro XV273X گواهی DisplayHDR 400 نیز دارد.

قیمت مانیتور ایسر و تاریخ عرضه‌ی مدل‌های مختلف خانواده‌ی نیترو ایکس‌وی ۳ ایسر در مناطق مختلف، متفاوت است. ظاهرا مانیتور Nitro XV273 X با قیمت ۴۷۰ دلار طی ماه جاری میلادی عرضه می‌شود. از طرفی Nitro XV253Q P با قیمت ۲۰۰ دلار در ماه اکتبر (مهر - آبان ۱۳۹۸) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. XV253Q X و XV273U S نیز در ماه‌های نوامبر (آبان - آذر ۱۳۹۸) و ژانویه‌ (دی - بهمن ۱۳۹۸) به‌ترتیب با قیمت ۳۹۰ و ۵۹۰ دلار عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات