AOC مانیتور منحنی ۲۷ اینچی CQ27G1 را با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
AOC در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ از مانیتور منحنی ۲۷ اینچی جدید خود با نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از FreeSync رونمایی کرد.
تبلیغات

AOC نمایشگر منحنی جدید و ارزان‌قیمتی از نمایشگرهای سری G1 را معرفی کرد. مانیتور CQ27G1 در سایز ۲۷ اینچ دارای رزولوشن QHD بوده و از ویژگی‌های نمایشگرهای سری G1 از جمله حداکثر نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پشتیبانی از فناوری FreeSync AMD و قوس 1800R بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات مانیتور AOC، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت، نسبت کنتراست ۳۰۰۰ به یک، زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ی افقی و عمودی، زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. CQ27G1 نیز همانند سایر پنل‌های ارزان‌قیمت VA بازار، می‌تواند ۱۶.۷ میلیون رنگ را به‌نمایش بگذارد. قیمت مانیتور ۲۷ اینچی CQ27G1 معادل ۲۷۹/۹۹ دلار است. 

CQ27G1 ازنظر مشخصات بین دو نمایشگر Full HD C27G1 با ابعاد یکسان و نمایشگر QHD C32G1 با ابعادی بزرگتر قرار گرفته و دقیقا مشابه سایر نمایشگرهای این سری، مجهز به سه فناوری کلیدی و مهم از جمله فناوری نرخ به‌روزرسانی دینامیک FreeSync AMD، حداکثر نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه‌ای است. AOC هنوز محدوده‌ی مربوط به FreeSync نمایشگر را ارائه نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد این محدوده به اندازه‌ای گسترده باشد که بتواند از ویژگی‌ LFC (نرخ فریم ریت پایین) AMD پشتیبانی کند. معمولا، مانیتورهای ۱۴۴ هرتزی پایین‌رده، از FreeSync نسبتا مناسبی برخوردار هستند و می‌توانند از ۳۰ هرتز تا ۱۴۴ هرتز را پوشش بدهند؛ اما پشتیبانی از قابلیت‌های LFC را تضمین نمی‌کنند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق مانیتور ال‌جی، مانیتور ASUS، مانیتور سامسونگ و مانیتور BenQ و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

در ادامه می‌توانید مشخصات فنی این لپ‌تاپ جدید AOC را مشاهده کنید.

نمایشگر ۲۷ اینچی AOC - CQ27G1 

مشخصات

پنل

۲۷ اینچ IPS

رزولوشن

۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل 

حداکثر نرخ نوسازی 

۱۴۴ هرتز 

زمان پاسخ دهی 

یک میلی‌ثانیه MPRT 

روشنایی 

۲۵۰ 

 cd/m²

کنتراست 

۳۰۰۰ به یک 

زاویه دید 

۱۷۸ درجه افقی و عمودی 

قوس 

1800R

Pixel Pitch

۰.۲۳۳۵ میلی‌متر مربع 

تراکم پیکسلی

۱۰۹ ppi 

لایه‌ی ضد انعکاس یا Anti-Glare Coating

?

طیف رنگ 

sRGB

نرخ به‌روزرسانی دینامیکی 

  ۳۰ تا ۱۴۴ هرتز احتمالی- AMD FreeSync  

ورودی‌ها

یک عدد DP 1.2

دو عدد HDMI 2.0

USB Hub

ندارد

صوتی 

پورت خروجی صدا 

مصرف برق 

ایده‌آل: ۰.۵ وات 

معمولی: ۲۹ وات

استند

تیلت: تقریبا ۴ درجه تا ۲۱.۵+ درجه 

چرخش: ۳۴± درجه 

ارتفاع: ۱۳۰± میلی‌متر

قیمت 

۲۷۹.۹۹ دلار

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات