سامسونگ گلکسی A20s با نمایشگر ۶٫۵ اینچی Infinity-V و دوربین سه‌گانه روانه بازار می‌شود

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
گوشی گلکسی A20s با دوربین‌ سه‌گانه قوی‌تر از گلکسی A20 و حافظه‌ی رم چهارگیگابیتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی معرفی می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ با معرفی گوشی جدید گلکسی A20s به‌آرامی در حال افزایش تعداد اعضای خانواده‌ی گوشی‌های گلکسی سری A است. گلکسی A20s نیز مانند گلکسی A30s و A50s در برخی بخش‌ها در مقایسه با نسخه‌ی قبلی خود، یعنی گلکسی A20، بهبود یافته‌ است. ناگفته نماند گوشی‌های گلکسی A30s و A50s نیز ماه گذشته رونمایی شدند.

گوشی سامسونگ گلکسی A20s از نمایشگر ۶٫۵ اینچی Infinity-V با وضوح تصویر +HD برخوردار است؛ اما برخلاف گلکسی A20 از نوع سوپرامولد ندارد. براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت خبری سامسونگ منتشر شده‌، گلکسی A20s از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای ۱٫۸ گیگاهرتزی و حداکثر چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است.

دوربین گلکسی A20s به‌راستی نسخه‌ی ارتقایافته‌ی دوربین‌های A20 است؛ دوربینی سه‌گانه با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی که حسگری ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی عریض و حسگری ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج درکنار آن قرار دارد. دوربین سلفی این گوشی در مقایسه با دوربین سلفی A20 بدون تغییر مانده و همچنان ۸ مگاپیکسلی است.

سایر ویژگی‌های این گوشی مشابه گلکسی A10 است: باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر سریع ۱۵ واتی، حسگر اثرانگشت واقع در پشت گوشی، پورت USB Type-C و پشتیبانی از فناوری تشخیص چهره.

A20s

مالزی اولین بازار فروش گلکسی A20s است و قرار است این گوشی با قیمت ۱۶۷ دلار در آن فروخته شود. گلکسی A20s در چهار رنگ سیاه، آبی، قرمز و سبز به بازار عرضه خواهد شد. متأسفانه سامسونگ هنوز اطلاعاتی درباره‌ی امکان عرضه و قیمت این گوشی در بازار دیگر کشورها ارائه نکرده‌است.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت گوشی A70، گلکسی A50، سامسونگ A30 و A40  و هم‌چنین قیمت گوشی A20 یا دیگر محصولات میان‌رده‌ی سامسونگ به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ همچنین مقایسه‌‌‌ی انواع گوشی، مشخصات فنی دقیق و بستری برای طرح سوالات شما در مورد محصولات در این بخش در دسترس شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات