هشدار ایرانسل به فروشگاه‌ها و عاملین مجاز فروش سیم کارت

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
معاون فروش و توزیع شرکت ایرانسل، اطلاعیه‌ای را به منظور برخورد با تخلف ثبت‌نام سیم‌کارت‌ها جهت طرح رجیستری به کلیه‌ی فروشگاه‌ها و عاملین مجاز فروش ابلاغ کرد.
تبلیغات

معاون فروش و توزیع شرکت ایرانسل در برخورد با تخلف ثبت‌نام سیم‌کارت‌ها جهت طرح رجیستری گوشی تلفن همراه، اطلاعیه‌ای را به کلیه‌‌ی فروشگاه‌ها و مراکز خدمات ایرانسل، مراکز ارتباط با ایرانسل و عاملین مجاز فروش محصولات ایرانسل صادر کرد. طبق این اطلاعیه مراکز ارتباط و عاملین مجاز فروش موظف هستند در زمان ثبت‌نام، متقاضیان را به‌صورت کامل احراز هویت نمایند. در صورت مشاهده‌ی هرگونه گزارش مبنی بر ثبت‌نام سیم‌کارت بدون اطلاع مشترکین و استفاده از آن در طرح رجیستری، عامل فروش باید به مراجع قضایی پاسخگو باشد. در متن اطلاعیه نوشته شده است:

احتراما کلیه‌ی «فروشگاه‌ها و مراکز خدمات ایرانسل»، «مراکز ارتباط با ایرانسل» و «عاملین مجاز فروش محصولات ایرانسل» مطابق با تعهدات قراردادی خود ملزم به رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی شرکت ایرانسل بوده و باید در زمان ثبت‌نام، متقاضیان را به‌صورت کامل احراز هویت نمایند. لذا در صورت مشاهده و وصول هر نوع گزارش مبنی بر ثبت‌نام سیم‌کارت بدون اطلاع مشترکین و همچنین استفاده از آن در طرح رجیستری گوشی تلفن همراه مطابق با قوانین و مقررات شرکت با عامل فروش و مراکز متخلف برخورد و عامل فروش مربوطه شخصا پاسخگوی مراجع قضایی خواهد بود.  
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات