شیائومی می میکس آلفا دارای نسبت نمایشگر به بدنه بالای ۱۰۰ درصد خواهد بود

شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
شایعه‌های جدید حاکی از آن هستند که شیائومی گوشی موردانتظار می میکس آلفا را با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی حیرت‌انگیز بالای ۱۰۰ درصد طراحی و تولید کرده است.
تبلیغات

جدیدترین گوشی عرضه‌شده توسط ویوو یعنی نکس ۳ هفته‌ی گذشته به‌صورت رسمی معرفی شد؛ این گوشی هوشمند پرچم‌دار از نمایشگر خمیده‌ی موسوم به نمایشگر آبشاری با نام تجاری Waterfall FullView استفاده می‌کند و طبع ادعای ویوو، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۹/۶ درصد را ارائه می‌دهد.

 ویوو انتظار نداشت در سال جاری میلادی هیچ شرکتی بتواند محصولی تولید کند که از نسبت نمایشگر به بدنه‌اش بیشتر از ۹۶/۶ درصد باشد، اما اخیرا شیائومی،  یکی از شرکت‌های رقیب، تیزری کوتاه منتشر و توجهات را به‌ خود جلب کرده است. بر این اساس، ظاهرا پرچم‌دار بعدی چینی‌ها، شیائومی می میکس آلفا (Xiaomi Mi Mix Alpha) قرار است دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی «بیش از ۱۰۰ درصد» باشد که حیرت‌انگیز است.

شیائومی می میکس آلفا / Xiaomi Mi Mix Alpha

یکی از این تیزرهای جدید که از طریق صفحه‌ی رسمی شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشته شده است،‌ این امکان را به کاربر می‌دهد که می میکس آلفا را از سمت کناری مشاهده کند. همان‌طور که به‌وضوح در تصویر بالا می‌بینید، نمایشگر می میکس آلفا قرار است همچون ویوو نکس ۳ از نوع آبشاری باشد، یعنی کناره‌های گوشی را نیز به‌طور کامل پوشش دهد. بهره‌مندی می میکس آلفا از نمایشگر آبشاری به این معنی است که این گوشی هیچ‌گونه دکمه‌ی فیزیکی نخواهد داشت.

هواوی یکی دیگر از شرکت‌هایی است که اخیرا با معرفی گوشی میت ۳۰ پرو، نخستین دستگاه مجهز به نمایشگر آبشاری‌اش را در معرض دید قرار داد. نمایشگر آبشاری میت ۳۰ پرو که هواوی از آن با نام هورایزن دیسپلی یاد می‌کند، به‌میزان ۸۸ درجه انحنا دارد و باعث شده است در کنار‌ه‌ها جایی برای قرار دادن دکمه‌ی فیزیکی باقی نماند. از همین رو هواوی برخی ژست‌های لمسی را برای میت ۳۰ پرو تعیین کرده است؛ برای مثال کاربر می‌تواند با فشار دادن طرفین گوشی، ولوم صدا را بالا و پایین کند یا کارهای مختلف دیگری انجام دهد.

در ضمن شیائومی تیزر دیگری نیز منتشر کرده که نشان می‌دهد می میکس آلفا قرار است از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالای ۱۰۰ درصد بهره بگیرد و این یعنی احتمالا هیچ‌ نوع حاشیه‌ای در اطراف نمایشگر آن دیده نمی‌شود. البته تاکنون جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده و نمی‌دانیم شیائومی دقیقا نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالای ۱۰۰ درصد می میکس آلفا را به چه شکل محاسبه کرده است.

شیائومی قصد دارد گوشی می میکس آلفا را ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲ مهر ۱۳۹۸) طی برگزاری رویدادی اختصاصی در کشور چین رونمایی کند. این شرکت قصد دارد در کنار می میکس آلفا، از می ۹ پرو نیز پرده‌برداری کند. انتظار می‌رود که هردوی این گوشی‌ها به تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام مجهز شوند و از فناوری 5G پشتیبانی کنند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات