بوگاتی تولید مدل کراس اور را هدف گرفته است

سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
بوگاتی مشغول تحقیق درباره‌ی روش‌های تأمین بودجه برای کراس‌اور جدید خود است؛ هرچند هنوز مشخص نیست چه زمانی ممکن است خودرو جدید رونمایی شود.
تبلیغات

بنابر برخی گزارش‌ها، بوگاتی علاقه‌ی زیادی به مدل‌های مقرون‌به‌صرفه و کاربردی برای سبد محصولاتش دارد که هم‌اکنون، تنها از سوپراسپرت شیرون و بعضی نسخه‌های تولید محدود آن تشکیل شده است. استفان وینکلمن، مدیرعامل بوگاتی، در صحبت با بلومبرگ گفته است این شرکت می‌خواهد مدل دوم را به سبد محصولات خود اضافه کند.

Bugatti / بوگاتی

به‌گفته‌ی مدیرعامل بوگاتی، خودرو جدید مدلی چهار صندلی با توانایی رانندگی آف‌رود یا اصولا کراس‌اور خواهد بود. وینکلمن تولید نسخه‌ی برقی از بوگاتی شیرون را رد و اعلام کرد:

هنوز زمان زیادی برای پیشرانه‌های احتراق داخلی وجود دارد.

همچنین، وی تأیید کرد اگر بوگاتی خودرویی ارزان‌تر و کاربردی‌تر معرفی کند، این احتمال وجود دارد از سیستم محرکه‌ی هیبریدی بهره ببرد. ناگفته قیمت مدل جدید احتمالا حدود یک‌میلیون دلار خواهد بود.

مصاحبه با استفان وینکلمن، بوگاتی

به‌گفته‌ی وینکلمن، بوگاتی به‌دنبال سرمایه‌‌‌ی درخورتوجه برای آغاز طراحی و ساخت این خودرو است. البته با وجود افزایش تلاطم اقتصادی در بازارهای جهانی، همچنان تقاضای زیادی برای خودروهای بوگاتی وجود دارد و تمام ۳۰ دستگاه تولیدی از شیرون سوپراسپرت 300+ با قیمت پایه‌ی ۳.۹ میلیون دلار پیش‌فروش شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات