وزارت ارتباطات «کنفرانس ظرفیت» را جایگزین نمایشگاه تلکام کرد

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بالا بردن اثربخشی حضور خود و واحدهای تابعه «کنفرانس ظرفیت» را جایگزین نمایشگاه تلکام کرد.
تبلیغات

در اطلاعیه‌ی مشترک سندیکای صنعت مخابرات ایران، اتحادیه‌ی صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی و مشاوران و‌ پیمانکاران  صنعت مخابرات ایران پیرامون سیاست جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با نمایشگاه تلکام سال جاری، نوشته شده است:

وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بالا بردن اثربخشی حضور خود و واحدهای تابعه در مناسبت‌هایی که اپراتورهای ارتباطی و شرکت‌های خصوصی تولیدی و خدماتی خاص منظوره حضور دارند، گزینه‌ی «کنفرانس ظرفیت» را به‌جای نمایشگاه انتخاب کرد. بنابراین وزرات ارتباطات به‌صورت غرفه‌دار در نمایشگاه تلکام حضور نخواهد داشت و انرژی خود را بیشتر صرف بازدید، گفت‌وگو و تعامل خواهد کرد.

به تبع این اطلاعیه، اپراتورهای بزرگ ارتباطی نیز با حداقل فضای غرفه‌ای، در نمایشگاه تلکام سال جاری که از تاریخ ۸ تا ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود، وقت خود را به معاشرت با بخش خصوصی از جنس اعلام نیاز و شناسایی توانمندی، اختصاص خواهند داد تا جو B2B ملموس‌تر از گذشته آشکار شود.

بخش تولیدی و خدمات فنی نیز از این فرصت بهره گرفته و دستاوردهای جدید و پیشرفته‌ی خود را به حاکمان و مصرف‌کنندگان عرضه خواهند کرد. همچنین سندیکا، اتحادیه و شرکت‌های عضو آن، وزارت ارتباطات را در برگزاری هرچه غنی‌تر «کنفرانس ظرفیت» که حدود دو ماه پس از برگزاری نمایشگاه تلکام برگزار می‌شود، یاری خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات