نمودار افزایش وزن و قیمت آیفون در گذر زمان از سیر تغییرات دستگاه‌های اپل خبر می‌دهد

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
افزایش وزن و قیمت گوشی‌های هوشمند آیفون اپل با گذشت زمان روی نمودار به‌تصویر کشیده شده‌اند که از سیر تحولات کوپرتینونشین‌ها در طراحی دستگاه‌‌های اپل خبر می‌دهد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس با بهره‌مندی از دوربین سه‌گانه در کالبدی آشنا معرفی شدند. قیمت پایه‌ی آیفون ۱۱ پرو ۹۹۹ دلار تعیین شد که در مقایسه با نسخه‌های قبلی خود از ویژگی‌های برجسته‌ای بهره می‌برد. 

یکی از کاربران توییتر به‌نام Beninato انتشار جدول و نموداری جالب منتشر کرده است که ابعاد و وزن و ویژگی‌های اصلی گوشی‌های هوشمند آیفون را در گذر زمان نشان می‌دهد.  

آیفون اپل

ظاهرا امسال کوپرتینونشین‌ها تصمیم گرفتند به‌جای باریک‌ترکردن دستگاه‌های خود، به نیاز کاربران توجه بیشتری نشان دهند و طول عمر باتری دستگاه‌های جدید را افزایش دهند. آیفون ۱۱ پرو مکس با وزن ۲۲۶ گرم و قیمت ۱,۰۹۹ دلار، در صدر جدول قیمت و وزن دستگاه‌های جدید اپل قرار دارد. به‌ همین دلیل، ممکن است برخی از کاربران ترجیح دهند به‌جای آیفون ۱۱ پرو مکس، گوشی هوشمند آیفون ۱۱ پرو را بخرند. 

آیفون اپل

آیفون ۱۱ پرو از نمایشگر ۵.۸ اینچی بهره می‌برد و ابعادش ۱۴۳.۹ در ۷۱.۴ در ۷.۸ میلی‌متر است. این در حالی است که آیفون ۸ پلاس به نمایشگر ۵.۵ اینچی با ابعاد ۱۵۸.۴ در ۷۸.۱ در ۷.۵ میلی‌متر مجهز بود. شاید برخی کاربران ترجیح دهند دستگاهی با ابعاد کوچک‌تر، ولی نمایشگر بزرگ‌تر بخرند که در این صورت، آیفون ۱۱ پرو گزینه‌ی انتخابی آن‌ها خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات