توسعه‌دهندگان تا آوریل ۲۰۲۰ برای سازگار‌کردن اپلیکیشن‌هایشان با iOS 13 فرصت دارند

چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
اپل تا آوریل ۲۰۲۰ ضرب‌العجل تعیین کرده تا توسعه‌دهندگان برنامه‌های خود را با SDK‌ مربوط‌به iOS 13 به‌روزرسانی کنند.
تبلیغات

اپل امروز به‌صورت رسمی از توسعه‌دهندگان شخص‌ ثالث خواست به‌روزرسانی‌های موردنیاز برای سازگاری اپلیکیشن‌هایشان با iOS 13 را حداکثر تا آوریل ۲۰۲۰ روانه‌ی اپ‌استور کنند تا امکان استفاده از حالت تاریک و قابلیت ورود با حساب کاربری اپل و ARKit 3 در سطح گسترده‌ فعال شود. 

طبق گفته‌ی اپل، از ابتدای آوریل ۲۰۲۰، تمامی اپلیکیشن‌های جدید باید با SDK مربوط‌ به iOS 13‌ توسعه یافته باشند. همچنین، پشتیبانی از آیفون XS مکس و آیفون‌های معرفی‌شده‌ی بعدی نیز از تاریخ معین‌شده اجباری خواهد شد.

اپل درباره‌ی قابلیت‌های جدیدی که iOS 13 دراختیار توسعه‌دهندگان و کاربران قرار می‌دهد، می‌گوید:

با iOS 13 اپلیکیشن شما می‌تواند به‌واسطه‌ی تم تیره از ظاهر جدیدی بهره ببرد و با گزینه‌ی Sign in with Apple (ورود با حساب کاربری اپل) راحت‌ترین و ساده‌ترین راه را برای ورود به اپلیکیشن‌ها پیش‌ روی کاربر قرار دهد و از جدیدترین پیشرفت‌ها در ARKit 3 و Core ML3‌ و سیری استفاده کند. اپلیکیشن‌های خود را با‌ استفاده از Xcode 11 GM بسازید و آن‌ها را روی دستگاه‌های iOS آزمایش کنید که از آخرین نسخه‌ی گلدمستر استفاده می‌کنند و سپس برای بررسی محصول نهایی را در اپ‌استور ثبت کنید. از ابتدای آوریل ۲۰۲۰، تمامی برنامه‌های جدید و به‌روزرسانی‌ها باید با SDK مربوط‌به iOS 13 توسعه یافته باشند و از طراحی تمام‌صفحه آیفون XS مکس و آیفون‌های بعدی پشتیبانی کنند.

اگر توسعه‌دهنده‌ی iOS‌ هستید و قصد دارید درباره‌ی تمام مقررات و پیش‌نیاز‌های جدید اطلاعات کاملی کسب کنید، از‌طریق این لینک می‌توانید به وب‌سایت رسمی توسعه‌دهندگان اپل مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات