قیمت و تاریخ عرضه آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس مشخص شد

چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
اپل ساعاتی پیش در کنار معرفی آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس، قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌های جدید را نیز اعلام کرد.
تبلیغات

اپل از مدت‌ها پیش وعده‌ی برگزاری مراسمی اختصاصی را در اپل‌پارک برای معرفی گوشی‌های جدیدش داده بود. این مراسم سرانجام شب گذشته برگزار شد و کوپرتینویی‌ها جدیدترین دستاوردهایشان را در حوزه‌ی گوشی‌های همراه به‌نمایش گذاشتند. آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس گوشی‌های جدید اپل هستند که به‌تازگی معرفی شده‌اند.

دو گوشی آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس نمایشگرهایی ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با پنل OLED دارند و در بخش بالایی‌شان بریدگی دیده می‌شود. اپل از نمایشگرهای دو آیفون یادشده با نام سوپر رتینا XDR یاد می‌کند. این دو گوشی قرار است در رنگ‌های سبز، خاکستری، نقره‌ای و طلایی روانه‌ی بازار شوند. گفتنی است تمامی آیفون‌های جدید اپل به تراشه‌ی قدرتمند A13 بایونیک تجهیز شده‌اند. قیمت آیفون ۱۱ از دو برادرش ارزان‌تر است و همین مسئله احتمالا منجر به اقبال بیشتر به آن‌ها خواهد شد.

اپل اعلام کرده است قصد دارد ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور)، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را به‌ترتیب با قیمت ۹۹۹ دلار و ۱٬۰۹۹ دلار روانه‌ی بازار کند. گفتنی است این شرکت هنگام عرضه‌ی گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۱ به بازار، قیمت گوشی‌های اپل آیفون ۸ و آیفون XR را به‌ترتیب به ۴۹۹ و ۵۹۹ دلار کاهش خواهد داد.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات