احتمال عرضه آیفون 11 با پشتیبانی از اپل پنسل

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون‌های جدید، شایعات و اخبار حول این محصولات نیز بیشتر می‌شود. اکنون اخبار جدید، از پشتیبانی آیفون‌ها از اپل پنسل حکایت دارد.
تبلیغات

بیشتر اخبار و شایعات حول آیفون ۱۱، این دستگاه را نسبتا مشابه آیفون XS می‌دانند که با چینش جدید دوربین و سرعت بیشتر همراه شده است. اما گزارشی جدید به یکی از ویژگی‌های تازه‌ی آیفون اشاره دارد و آن، پشتیبانی از اپل پنسل است.

گزارش جدیدی که از منابع داخلی به Citi Research رسیده، نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که آیفون‌های جدید با اپل پنسل کار می‌کنند. بسیاری از پیش‌بینی‌های دیگر این سایت را قبلا نیز از کانال‌های دیگر شنیده‌ بودیم ولی اخبار مذکور کاملا جدید است.

در سال ۲۰۱۸، پشتیبانی از اپل پنسل در آیفون‌ها شایع شده بود. در سال ۲۰۱۷ نیز شایعاتی مبنی بر اضافه‌شدن پشتیبانی از قلم در آیفون‌های ۲۰۱۹ وجود داشت. اپل پنسل در سال ۲۰۱۵ به همراه آیپدها معرفی شده بود و به کاربران امکان نقاشی، یادداشت‌برداری و حرکت آسان میان تب‌ها و اپلیکیشن‌ها را می‌داد. نسل دوم اپل پنسل، با اتصال مغناطیسی به آیپد و به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. این قابلیت برای افرادی که زیاد از آیپد استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی است.

پشتیبانی از قلم ویژگی جدیدی برای تلفن‌های هوشمند نیست. سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی نوت و قلم اس پن ویژگی‌های مختلفی را به دنیای گوشی‌های هوشمند آورد. با عرضه‌ی قریب‌الوقوع گلکسی نوت ۱۰ آخرین گوشی سامسونگ، می‌توان شاهد رقابتی داغ بین آیفون‌های دارای استایلوس و سری نوت بود. با این حال باید به شایعات جدید به دیده‌ی تردید نگاه کرد، زیرا اپل پنسل بسیار بزرگتر از اندازه‌ی آیفون است. اپل پنسل نسل دوم ۱۶۶ میلی‌متر طول دارد در حالی که آیفون Xs Max (بزرگ‌ترین آیفون ۲۰۱۸) تنها ۱۵۷ میلی‌متر طول دارد و ما انتظار عرضه‌ی آیفونی بزرگتر از اندازه‌ی فعلی را نداریم.

ممکن است اپل بخواهد برای آیفون قلم کوچکتری عرضه کند، همان‌طور که سامسونگ برای گلکسی تب و سری نوت قلم‌های جداگانه عرضه می‌کند. به هرحال، باید تا پایان سپتامبر و زمان رونمایی از آیفون‌های جدید منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات