تصاویری از لپ تاپ ویندوزی جدید سامسونگ فاش شد

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از لپ‌تاپ جدید سامسونگ در فضای آنلاین منتشر شده است. این لپ‌تاپ از سیستم‌عامل ویندوز بهره می‌برد و احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ احتمالا مشغول کار روی لپ‌تاپ ویندوزی جدیدی است و حالا تصاویر جدیدی از این محصول فاش شده است که ظاهر آن را به ما نشان می‌دهد. بنابر اعلام وب‌سایت وِرج، فاش‌کننده‌ی نام‌آشنای اخبار حوزه‌‌ی فناوری، ایوان‌بلس، تصاویر جدیدی در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است که گفته می‌شود مربوط به لپ‌تاپ جدید سامسونگ است. با توجه به پست توییتری بلس، این لپ‌تاپ گلکسی بوک‌ اس نام دارد.

البته با دیدن این تصاویر نمی‌توان جزئیات زیادی از این محصول به‌دست آورد؛ اما با دقت به تصاویر مذکور می‌توان به برخی از مشخصات این لپ‌تاپ پی‌برد. نخست اینکه صفحه‌نمایش گلکسی بوک اس از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد. همچنین، تصویر نمای کناری دستگاه که در زیر مشاهده می‌کنید، نشان‌دهنده‌ی یک درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون و یک درگاه یو‌اس‌بی نوع سی است. علاوه‌بر‌این، وب‌سایت ورج اشاره کرده است که صفحه‌کلید لپ‌تاپ جدید سامسونگ ازنظر طراحی، به صفحه‌کلید سرفیس‌ لپ‌تاپ مایکروسافت شباهت زیادی خواهد داشت.

گلکسی بوک اس

افزون‌براین، به‌نظر می‌رسد گلکسی بوک اس لپ‌تاپی بسیار باریک و سبک باشد. این محصول از طراحی جدیدی بهره می‌برد و همین موضوع باعث شده ظاهر آن در مقایسه با مدل‌های قبلی مانند گلکسی بوک ۲، تفاوت محسوسی داشته باشد. گلکسی بوک ۲ لپ‌تاپی دو در یک است که کاربر می‌تواند نمایشگر آن را جدا و از دستگاه به‌عنوان تبلت استفاده کند. علاوه‌براین، محصول یادشده به‌همراه قلم استایلوس اس‌پن فروخته می‌شود و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن ویندوز ۱۰ است. براساس بررسی‌های وب‌سایت‌های مطرح حوزه‌ی فناوری، گلکسی بوک ۲ محصولی است که از صفحه‌نمایشی بسیار باکیفیت بهره می‌برد. علاوه‌براین، باید توجه کرد کیبورد و قلم استایلوس در جعبه‌ی اصلی این دستگاه عرضه‌ می‌شود و نیازی نیست آن‌ها را به‌صورت جداگانه بخرید. البته، گلکسی بوک ۲ معایبی هم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، حاشیه‌های زیاد صفحه‌نمایش است. حقیقت این است که گلکسی بوک ۲ ازنظر حاشیه‌ی نمایشگر در مقایسه با رقبای هم‌رده‌ی خود کمی عقب‌تر به‌نظر می‌رسد.

اگر این تصاویر نشان‌دهنده‌ی طراحی نهایی لپ‌تاپ گلکسی بوک اس باشد، می‌توان گفت این محصول در مقایسه با نسل پیشین خود تغییرات مثبت درخورتوجهی خواهد کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، استفاده از سبک طراحی بدون حاشیه در نمایشگر است. این احتمال وجود دارد که سامسونگ همانند محصولات سری سرفیس‌ مایکروسافت، به‌دنبال ارائه‌ی لپ‌تاپ‌هایی متفاوت باشد؛ چراکه‌ همه‌ی کاربران به الترابوک دو در یک نیاز نخواهند داشت.

دیدگاه شما درباره‌ی لپ‌تاپ ویندوزی جدید سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات