رندرهای گلکسی M30s از دستگاهی با دوربین سه‌گانه خبر می‌دهد

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدیدی  از گوشی هوشمند گلکسی M30s به‌اشتراک گذاشته شده است که طراحی دوربین سه‌گانه‌ی آن را در پنل پشتی به‌خوبی نشان می‌دهد.
تبلیغات

رندرهای به‌اشتراک گذاشته‌شده از گوشی گلکسی M30s خبر از تغییراتی در طراحی این دستگاه نسبت به گلکسی M30 می‌دهد. گلکسی M30، در ماه فوریه 2019 با دوربین سه‌گانه معرفی شد. رندرهای جدید نشان می‌دهد که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M30s نیز قرار است با دوربین سه‌گانه‌ی ولی طرحی متفاوت معرفی و به بازار عرضه شود.

گلکسی M30 با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی معرفی شد، درحالی که گلکسی M30s قرار است از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره ببرد. فلش LED دوربین سه‌گانه‌ی گلکسی M30 در قسمت پایین چینش عمودی دوربین‌ها قرار دارد. درحالی که فلش LED در گوشی هوشمند جدید، در همان قسمت مستطیلی‌شکل دوربین‌ها قرار داده شده است.

گلکسی M30s

گلکسی M30s نیز همانند دستگاه قبلی خود از دوربین فوق عریض و حسگر تشخیص عمق بهره می‌برد. انتظار می‌رود گلکسی M30s با تراشه‌ی اکسینوس ۶۹۱۰ همانند A50 معرفی شود. گلکسی M30‌ از تراشه‌ی اکسینوس ۷۹۰۴ بهره می‌برد. تراشه‌ی ارتقایافته‌ی جدید منجر به بهبود عملکرد دستگاه و بهبود بهره‌وری انرژی خواهد شد.

هنوز اطلاع دقیقی در مورد ظرفیت باتری دستگاه دردسترس نیست. باید ببینیم که آیا گوشی هوشمند جدید با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد یا خیر.

گلکسی M30s
گلکسی M30s
گلکسی M30s
گلکسی M30s
گلکسی M30s

گلکسی M30 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. احتمالا گلکسی M30s ماه آینده در هند و با قیمت احتمالا بین ۱۹۵ دلار تا ۳۰۰ دلار معرفی خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات