جعبه‌گشایی می ای 3 شیائومی

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی می A3 با نمایشگر OLED و رزولوشن ۷۲۰ پیکسل در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام و اندروید ۹، مشخصات بسیار خوبی را برای کاربر رقم زده است.
تبلیغات

شیائومی Mi A3 از نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد که در مقایسه با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی گوشی‌های هوشمند شیائومی می A2 و شیائومی می A2‌ لایت از رزولوشن کمتری برخوردار است. می A3، گوشی هوشمند جدید شیائومی، با قیمت پایه‌ی ۲۵۰ یورو به بازار عرضه می‌شود. سال گذشته، شیائومی گوشی‌های هوشمند خود را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ به بازار عرضه کرد و اکنون دستگاه جدید از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ بهره می‌برد که در مقایسه با تراشه‌ی دستگاه‌های سال گذشته، ارتقا چندانی نداشته است.

دوربین اصلی گوشی جدید شیائومی ۴۸ مگاپیکسلی است که یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بهبودیافته‌ی آن در مقایسه با گوشی‌های قبلی این شرکت است. این دوربین با دیافراگم f/1.78 فاقد سیستم لرزش‌گیر OIS است. همچنین، دوربین ثانویه‌ی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض با زاویه‌ی دید ۱۱۸ درجه و دوربین سوم حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی توسط فروشگاه اینترنتی برتر دیجیتال برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با جدید‌ترین گوشی شیائومی در سری A از شما دعوت می‌کنم با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

به‌زودی بررسی کامل این دستگاه منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد شیائومی می ای ۳ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات