AOC مانیتورهای گیمینگ سری G2 را رونمایی کرد

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
AOC در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، سه صفحه‌نمایش جدید گیمینگ سری G2 را رونمایی کرد که هر سه از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره‌مند است.
تبلیغات

AOC که در بازار مانیتور گیمینگ پیشتاز است، با مجموعه‌ای جدید از صفحه‌نمایش‌های گیمینگ سری G2 شامل مانیتور جدید 24G2U و 27G2U و مانیتور خمیده‌ی CQ27G2 وارد نمایشگاه گیمزکام شده است.

اندازه‌ی مانیتورهای 24G2U و 27G2U و CQ27G2 به‌ترتیب ۲۴ و ۲۷ و ۲۷ اینچ است و مانیتور 24G2U و 27G2U از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و مانیتور CQ27G2 از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی برخوردار است.

مانیتور ای او سی

در بین تمامی دستگاه‌های حرفه‌ای و گران‌قیمتی که AOC به نمایشگاه گیمزکام امسال آورده، این شرکت نمایش خود را با سه صفحه‌نمایش جدید گیمینگ از سری G2 آغاز کرده است. تمامی بازدیدکنندگان می‌توانند این صفحه‌نمایش‌ها را تماشا کنند و تجربه‌ی کارکردن با آن‌ها را به‌دست آورند.

مانیتور AOC سری G2 از نرخ نوسازی بیشتر از ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد و زمان پاسخ‌گویی آن‌ها ۱ میلی‌ثانیه است و از فناوری فری‌سینک AMD پشتیبانی می‌کند. AOC هنوز جزئیات مشخصات این صفحه‌نمایش‌ها یا قیمت و زمان رونمایی آن‌ها را اعلام نکرده است.

مانیتور ای او سی

امسال AOC در غرفه‌ی خود نشان داده است صرف‌نظر از بازی دلخواه شما، صفحه‌نمایشی مناسب برای آن در چنته دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند همه‌ی مدل‌ها ازجمله صفحه‌نمایش خمیده‌ و پرچم‌دار ۲۷ اینچی AOC با نام AGON AG273QCG را امتحان کنند.

مانیتور مانند مدل ۲۷ اینچی AGON AG273QCX با نمایشگر VA و مدل ۲۷ اینچی AGON AG271QX با فناوری فری‌سینک یا مدل ۲۷ اینچی AGON AG272FCX6 با فناوری فری‌سینک ۲ داشتن حرکت بدون کندی را با تجهیز به فرکانس ۱۴۴ تا ۱۶۵ هرتزی در بازی‌های اکشن یا مسابقه‌ای یا شوتر تضمین می‌کند.

برای بازی‌هایی که به‌شدت رقابتی است، صفحه‌نمایش فوق‌العاده پرسرعت ۲۴۰ هرتزی AGON AG251FZ بهترین گزینه محسوب می‌شود. این صفحه‌نمایش با بهره‌مندی از قابلیت همگام‌سازی تطبیقی (Adaptive-Sync) و زمان‌ پاسخ‌گویی ‍۱ میلی‌ثانیه‌ای می‌تواند هرگونه اختلالی را در روند بازی از بین ببرد و شما را از حریفان جلو بیندازد.

AOC برای طرفداران دنیای مجازی نیز گزینه‌ی ویژه‌ای دارد: مانیتور خمیده و فوق‌عریض ۳۵ اینچی با برخورداری از فناوری جی-سینک و رزولوشن WQHD با کیفیت تصاویر خیره‌کننده‌اش کاربر را در دنیای بازی غرق می‌کند. طرفداران لیگ‌های G2 Esports نیز می‌توانند صفحه‌نمایش مخصوص ۲۴.۵ اینچی AOC را با برند G2 Esports امتحان کنند. این مانیتور که G2590PX/G2 نام دارد، از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره‌مند است.

آن دسته از افرادی که طرفدار کنسول‌ها هستند، نادیده گرفته نشده‌اند و صفحه‌نمایش‌های فیلیپس، شریک AOC، با فراهم‌آوردن تجربه‌ای روان برای طرفداران بازی با کنسول‌ها و طراحی زیبا به‌همراه پیشنهاد بازی‌های مشهور، آماده‌ی نفوذ به قلب گیمرها است.

AOC و فیلیپس محصولات خود را در سالن ۱۰.۱ و غرفه‌ی A-080 نمایشگاه گیمزکام به‌نمایش درآورده‌اند. در این غرفه، بخش ویژه‌ای برای تیم G2 Esports در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند با تیم‌های مشهوری همچون Lothar و Orb و Rainbow Six Siege ملاقات کنند.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات