مشخصات گوشی‌های گلکسی M31،M21 و M41 فاش شد

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات و اخبار بیشتری از گوشی‌های سری گلکسی M سامسونگ منتشر شده است که به پردازنده و دوربین این گوشی‌های هوشمند اشاره می‌کند.
تبلیغات

در اوایل سال جاری، سامسونگ نخستین دستگاه‌های گلکسی M خود با نام‌های M10 و M20 و M30 را روانه بازار کرد. در‌حال‌حاضر، شایعات جدید ویژگی‌های اصلی گلکسی M21 و M31 و M41 را نشان می‌دهد. در‌حال‌حاضر، این مشخصات به پردازنده و دوربین و رم محدود است؛ اما از قیمت و تاریخ عرضه و طرح‌های آن اطلاعاتی دردسترس نیست.

امسال گلکسی M10 و M20 و M30 باتوجه‌به بازار هدفشان، یعنی هند، عرضه شدند؛ البته می‌توانید این گوشی‌ها را در کشورهای دیگر ازطریق خرده‌‌فروشی‌های آنلاین بخرید. قیمت گلکسی M10 با ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۷,۹۹۰ روپیه و نسخه‌ی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۸,۹۹۰ روپیه است. گلکسی M20 نیز با پیکربندی ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۰,۹۹۰ روپیه و نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲,۹۹۰ روپیه قیمت دارد.

مشخصات سری گلکسی M سامسونگ

گلکسی M21

 گلکسی M31

 گلکسی M41

پردازنده

اگزینوس ۹۶۰۹

اسنپدراگون ۶۶۵

اگزینوس ۹۶۳۰

دوربین

۲۴ مگاپیکسلی

۵ مگاپیکسلی عمق سنج

۴۸ مگاپیکسلی

۱۲ مگاپیکسلی عریض

۵ مگاپیکسلی عمق سنج

۶۴ مگاپیکسلی

۱۲ مگاپیکسلی عریض

۵ مگاپیکسلی عمق سنج

رم

۴ گیگابایت

۶ گیگابایت

۶ گیگابایت

انتظار می‌رود گلکسی M21 از همان پردازنده‌ی اگزینوس ۹۶۰۹ به‌کاررفته در موتورولا اکشن استفاده کند و درکنار  رم ۴ گیگابایتی به این گوشی قدرت بدهند. همچنین، از یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق سنج ۵ مگاپیگسلی در پشت گوشی بهره خواهد برد.

گوشی هوشمند بعدی گلکسی M31 است که انتظار می‌رود اسنپدراگون ۶۶۵ درکنار ۶ گیگابایت رم، به کالبد این گوشی جان بدهند. این گوشی دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی عریض و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج را در بدنه خود جای داده است.

گلکسی ام

درنهایت باید به گوشی گلکسی M41 اشاره کنیم که از پردازنده‌ی اگزینوس ۹۶۳۰ درکنار ۶ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. این پردازنده به‌عنوان جایگزینی برای قلب تپنده‌ی میان‌رده‌های سامسونگ، یعنی اگزینوس ۹۶۱۰، انجام وظیفه خواهد کرد. طبق شایعات، به‌نظر می‌رسد از این پردازنده در سری گلکسی A نیز استفاده خواهد شد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات دردسترس شما خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات