ذخیره ساز ابری پشتیبان؛ محصولی برای همه

یک‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ذخیره‌ساز ابری پشتیبان راهکار جامع ذخیره‌سازی فایل و داده‌ی پشتیبانی کارآمد برای وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین است.
تبلیغات

فایل‌های مهم و طبقه‌بندی‌شده، اسناد و مستندات دیجیتالی شرکت، تصاویر و فیلم‌های شخصی، فایل‌های فروشگاه فایل و وب‌سایت شما، همگی به یک اندازه مهم هستند. اشتباه بزرگ، نداشتن پشتیبان و تکیه به تکنولوژی‌های کهنه است. 

برطرف‌کردن مشکل نگه‌داری فایل‌ها چگونه کیفیت زندگی شما را بهبود می‌بخشد؟

هاردهای اکسترنال و فلش‌مموری‌ها و هاردهای داخلی کامپیوترهای شرکت شما مطمئن نیستند. داشتن سرور داخلی یا اجاره‌ی سرورهای خارجی گران و زمان‌بر است و به نیروی متخصص و همیشه‌حاضر نیاز دارد. هر لحظه ممکن است دسترسی به داده‌های خود را از دست بدهید یا در جایی قرار بگیرید که پیداکردن سندی مهم برایتان حیاتی باشد یا هارد اکسترنال بالا نیاید یا فلش‌مموری‌ مفقود شود. راه‌حل ساده است. به‌روز باشید و از فناوری نو استفاده کنید. 

استفاده از فناوری رایانش ابری می‌تواند مشکل فایل‌های شما را برطرف کند. با استفاده از فناوری رایانش ابری می‌‌توان برای انواع مختلف نیازمندی‌های کاربران، منابع مقیاس‌پذیر و همیشه دردسترس فراهم کرد و با به‌کارگرفتن نرم‌افزارهای خودکنترل، هزینه‌ی مدیریت و توزیع منابع را تا حد صفر کاهش داد. بنابراین، با دراختیار داشتن این فناوری‌ها هم هزینه‌ها کاهش می‌یابد و هم روندهای گردش داده و توزیع منابع در سازمان و در کسب‌وکار شما بهینه و متحول خواهد شد. 

شاید فکر کنید این فقط مربوط به شرکت یا سازمانی بزرگ است. اتفاقا خیر. کاربر معمولی خیلی بیشتر می‌تواند بهینه و سازمان‌بندی‌شده داده‌های خود را ذخیره و فراخوانی کند. باورپذیر است که وقتی از شر هاردهای نامطمئن، فلش‌مموری‌ها و مموری‌کارت‌ها و سرورهای شخصی‌مان خلاص شویم، کیفیت زندگی‌مان بهبود خواهد یافت. 

ذخیره‌ساز ابری پشتیبان؛ محصولی برای همه

ذخیره‌ساز ابری پشتیبان (poshtiban.com) پلتفرم ذخیره‌سازی فایل است که روی زیرساختی با معماری نوین رایانش ابری پیاده‌سازی شده است. راهکارهایی که برای ذخیره‌سازی فایل و داده در پشتیبان وجود دارد، بدون شک می‌تواند زندگی شخصی و کاری، کسب‌وکار، شرکت یا سازمان شما را بهبود دهد.

پشتیبان

«منصفانه»، یعنی به‌اندازه‌ی مصرفتان پرداخت کنید

واحدهای ذخیره‌سازی در پشتیبان مانند هارد معمولی «پارتیشن» نام دارد. از صفر ریال قیمت پارتیشن رایگان پشتیبان تا چندده‌هزار یورو قیمت زیرساخت ابری اختصاصی پشتیبان را می‌توانید برای رفع مشکل فایل‌های خود به‌کار بگیرید. 

اگر کاربر معمولی هستید و به فضای امن و همیشه دردسترس برای آپلود رایگان و ذخیره‌سازی فایل‌های شخصی یا کاری خود نیاز دارید، کافی است در پشتیبان ثبت‌نام کنید تا پارتیشنی با فضای پنج گیگابایت دراختیار شما قرار بگیرد. شما با پنل وب و اپلیکیشن موبایل به فایل‌های‌تان دسترسی خواهید داشت. برای ارسال فایل‌ها به دوستانتان می‌توانید از گزینه‌ی اشتراک‌گذاری بین کاربران پشتیبان استفاده کنید یا لینک مخفی زمان‌دار ایجاد و فایل مهم و شخصی خود را برای مخاطب خود ارسال کنید. حتی می‌توانید با کمک افزونه‌ی وردپرس پشتیبان و افزونه‌ی ووکامرس بر بستر وردپرس فروشگاه فایل کوچک داشته باشید.

اگر صاحب کسب‌و‌کار یا وب‌سایت یا فروشگاه فایل هستید، پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان مناسب شما است. در داشبورد پشتیبان خود می‌توانید بی‌نهایت پارتیشن حرفه‌ای بسازید. پارتیشن حرفه‌ای سقفی برای ذخیره‌سازی ندارد و پس از یک ماه مصرف به‌اندازه‌ای پرداخت خواهید کرد که حجم و پهنای باند مصرف کرده باشید. پرداخت هزینه‌ی پارتیشن حرفه‌ای Pay as you go یا پرداخت پس از به‌اندازه‌ی مصرف است و تنها در ماه یک یورو بابت خود پارتیشن به هزینه‌ی ماهانه اضافه می‌شود.

در پارتیشن حرفه‌ای، امکان تنظیم دامنه‌ی اختصاصی‌تان، ایجاد لینک مستقیم دانلود، استریم ویدئو، افزونه‌ی وردپرس، فروش فایل با ووکامرس، ایجاد لینک مخفی زمان‌دار، آپلود و دانلود سریع و نامحدود و امکان دانلود لینک مستقیم با ابزار ریموت دانلود را دارید. در این نوع پارتیشن پشتیبان، ازطریق پنل وب، اپلیکیشن موبایل، REST API و واسط خط فرمان (Poshtiban Cli) دسترسی همه‌جانبه‌ای به فایل‌ها و داده‌های خود خواهید داشت. 

همچنین، اگر بخواهید داده‌های مهم شخصی یا کسب‌و‌کار خود را در فضای ابری ذخیره‌سازی کنید، کافی است از پارتیشن‌های شخصی با فضای ثابت ۱۰۰ گیگ و یک ترابایت و با امنیت بیشتر استفاده کنید. اگر سازمانی بزرگ با داده‌های بسیار هستید که کار شما با یک یا دو و حتی ده پارتیشن هم راه نمی افتد، می‌توانید همه‌ی زیرساخت ابری پشتیبان را روی زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت یا سازمان خود پیاده‌سازی کنید و پلتفرم مدیریت فایل پشتیبان با نام خودتان را داشته باشید. 

ذخیره‌ساز ابری پشتیبان؛ یک سبد برای همه‌ی تخم‌مرغ‌ها

هنگامی که فایلی را در ذخیره‌ساز ابری پشتیبان آپلود می‌کنید، فایل شما به بخش‌های متعددی شکسته و حداقل در سه نسخه در استوریج‌های ذخیره‌سازی زیرساخت ابری پشتیبان نگه‌داری می‌شود. هیچ آسیب فیزیکی به سرورها در زیرساخت پشتیبان باعث از‌بین‌رفتن داده‌های شما نخواهد شد. همین قدرت و ماندگاری را می‌توانید در زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان خودتان داشته باشید و امنیت داده‌های خود را تضمین کنید. حالا به‌لطف فناوری و تلاش تیم پشتیبان دات کام، مَثَل سبد و تخم‌مرغ برای فایل‌های شما کاربردی نخواهد داشت. فضای ذخیره ‌سازی ابری پشتیبان بهترین راه‌کار ذخیره‌سازی و نگه‌داری و اشتراک‌گذاری فایل و داده است: ارزان و امن و همیشه دردسترس. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات