اپل واچ سری 5 با نمایشگر اولد و بدنه تیتانیومی معرفی می‌شود

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
اپل واچ سری ۵ که انتظار می‌رود در رویداد ماه سپتامبر (شهریورماه) معرفی شود، از نمایشگر اولد و بدنه‌ی تیتانیومی بهره خواهد برد.
تبلیغات

براساس آخرین اخبار انتظار می‌رود اپل واچ سری ۵ ماه آینده معرفی و فصل پاییز به بازار عرضه شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی یکی از سوالاتی که ممکن است به ذهن طرفداران کوپرتینویی‌ها برسد، آن است که آیا تامین نمایشگر OLED اپل واچ سری ۵ به ژاپن دیسپلی سپرده می‌شود؟

آخرین اخبار حاکی از آن است که اپل قصد دارد اپل واچ سری 5 را با نمایشگر اولد به بازار عرضه کند، درنتیجه تامین‌کننده‌ی نمایشگر ساعت هوشمند اپل، ژاپنی‌ها خواهند بود. روز جمعه MacRumors باتوجه به یادداشت‌هایی از تحلیلگر معروف، مینگ‌ چی‌کو اعلام کرد که اپل واچ سری ۵ ماه آینده رونمایی می‌شود.

بررسی اپل واچ سری ۴ / Apple watch series 4

شهریورماه سال گذشته نیز کوپرتینویی‌ها اپل واچ سری ۴ را با نمایشگر بزرگتر و بدنه‌ای باریک‌تر معرفی کردند. انتظار می‌رود ساعت هوشمند بعدی نیز در رویداد رسمی ماه سپتامبر (شهریورماه)‌ اپل رونمایی شود. همچنین براساس گزارش منتشرشده از سوی MacRumors، مینگ چی‌کو پیش‌بینی کرده است که ال‌جی نیز تامین نمایشگرهای OLED گوشی‌های آیفون آینده‌ی اپل را برعهده خواهد گرفت. ازسوی دیگر به‌نظر می‌رسد که شرکت چینی BOE نیز در تامین نمایشگر مورد نیاز کوپرتینویی‌ها مشارکت خواهد کرد. 

انتظار می‌رود اپل واچ سری ۵ با قابلیت ردیابی خواب، باتری بزرگ‌تر و ویژگی‌های بیشتری در حوزه‌ی سلامت معرفی شود. به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی ۲۰۲۰ ساعت هوشمند اپل از نمایشگر MicroLED بهره ببرد. مینگ‌ چی‌کو پیشتر پیش‌بینی کرده بود که اپل واچ سری ۵ با طراحی جدید و بدنه‌ی سرامیکی به بازار عرضه خواهد شد. اما خبرهای دیگری نیز در این مورد منتشر شده است. 

اپل واچ سری 5

iHelp BR با بررسی کدهای مربوط به نسخه‌ی بتا watchOS 6 اعلام کرده که ساعت‌ جدید اپل برای نخستین بار تیتانیومی خواهد بود. باتوجه به اطلاعات منتشرشده از سوی iHelp BR انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها، ساعت هوشمند بعدی خود را در دو نسخه‌ با نمایشگر ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری و از جنس تیتانیومی به بازار عرضه کنند.

تاکنون هیچ‌یک از ساعت‌های هوشمند اپل، تیتانیومی نبوده‌اند. کوپرتینویی‌ها نخستین بار ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۲ و سری ۳ را با بدنه‌ی سرامیکی به بازار عرضه کردند ولی اپل هرگز از بدنه‌ی کاملا سرامیکی برای سری ۴ ساعت‌های هوشمند خود استفاده نکرد. اپل واچ ۴ با نمایشگر ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری سال ۲۰۱۸ از سرعت بالاتری نسبت به اپل واچ سری ۳ برخوردار بود و از قابلیت تشخیص سقوط به‌علاوه‌ی توانایی ثبت الکتروکاردیوگرام (ECG) در کنار طول عمر باتری دو روزه بهره می‌برند.

انتظار می‌رود طی رویداد رونمایی آیفون ۱۱ که در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریورماه) برگزار می‌شود، شاهد معرفی اپل واچ سری ۵ نیز باشیم. البته هنوز به صورت رسمی معرفی ساعت‌ هوشمند جدید اپل برای رویداد ماه سپتامبر اپل تایید نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات