Realme در حال کار روی سیستم عامل اختصاصی خود است

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
شرکت ریل‌می مشغول کار روی سیستم‌عامل اختصاصی خود است که گفته می‌شود برپایه‌ی اندروید Q خواهد بود.
تبلیغات

مادهاو شث، مدیرعامل شرکت ریل‌می، اعلام کرد این شرکت در حال کار روی سیستم‌عامل اختصاصی خود است. ریل‌می تاکنون از Color OS شرکت اوپو روی گوشی‌های خود استفاده می‌کرده است و این مانعی بزرگ برای برآورده‌کردن خواسته‌های طرفداران این شرکت بوده است.

جزئیات زیادی از سیستم‌عامل ریل‌می دردسترس نیست؛ اما پلتفرم آن تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده حاضر خواهد شد. احتمالا این سیستم‌عامل برپایه‌ی اندروید Q خواهد بود؛ البته شث این موضوع را تأیید نکرده است. هنوز مشخص نیست این سیستم‌عامل داخلی کدام‌یک از گوشی‌های ریل‌می را به‌روزرسانی خواهند کرد یا سیستم‌عامل مذکور مثل Oxygen OS تجربه‌ای نزدیک اندروید خالص ارائه می‌دهد یا مثل Color OS اوپو، پوسته‌ای سنگین از اندروید ارائه خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای در آوریل، شث بیان کرد اندروید خالص تجریه‌ی مناسبی نیست و این شرکت ضمن ارائه‌ی کارایی و پشتیبانی بلندمدت اندروید خالص، قصد دارد ویژگی‌هایی با ارزش افزوده را نیز به آن اضافه کند. او افزود قبل از رویداد دیوالی (Diwali) اخباری از این سیستم‌عامل و البته گوشی مجهز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی چهارگانه خواهید شنید. رویداد دیوالی ۲۷ اکتبر برگزار می‌شود؛ اما گوشی ریل‌می ۵ قرار است بیستم اکتبر رونمایی شود. پس انتظار می‌رود تا هفته‌ی آینده، اخباری درباره‌ی سیستم‌عامل ریل‌می بشنویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات