آی گپ از رابط کاربری جدید خود رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
مطالعه 3 دقیقه
آی‌گپ که اکنون با عنوان شبکه‌ی اجتماعی تمام خدمات شناخته می‌شود، از رابط کاربری جدید خود با هدف یکپارچه‌سازی فضای این نرم‌افزار رونمایی کرد.
تبلیغات

آی‌گپ صبح امروز از رابط کاربری جدید خود رونمایی کرد. شبکه‌ی اجتماعی تمام خدمات آی گپ با هدف یکپارچه‌سازی فضای این نرم‌افزار در نسخه‌های مختلف شامل اندروید، آی او اس، وب و دسکتاپ رابط کاربری جدیدش را در اختیار کاربران قرار داده است. 

رابط کاربری جدید آی‌گپ به ۵ بخش کلی مخاطبان، تماس، صفحه‌ی چت، آیلند یا سرزمین خدمات و تنظیمات تقسیم‌بندی شده است. رنگ و فرم رابط کاربری جدید آی‌گپ براساس هویت بصری برند آی‌گپ طراحی و توسعه داده شده است. در طراحی جدید شبکه‌ی اجتماعی تمام خدمات آی‌گپ، می‌توان به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها به‌راحتی دسترسی پیدا کرد؛ از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به انواع خدمات پرداخت شامل پرداخت انواع قبوض در کنار پرداخت جریمه و انتقال پول به‌صورت کارت به کارت و حتی استعلام جریمه خودرو اشاره کرد.

پیام رسان آیگپ

امیرحسین ایماغیان، مدیر بازاریابی آی‌گپ ایده‌ی اولیه طراحی این رابط کاربری جدید را مربوط به دی ماه ۹۶ می‌داند. پس از تصمیم‌گیری برای تغییر برند آی‌گپ، ۲۵ طرح پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفته و نهایتا تغییرات در بهمن ماه ۹۷ با تغییر لوگوی آی‌گپ آغاز شده است.

ایماغیان همچنین در رابطه با تغییر رابط کاربری آی‌گپ چنین گفت:

لازمه‌ی اولین قدم در این مسیر بررسی نظرات کاربران بود و تمام پیام‌ها و نظرات کاربران بررسی شد تا چالش‌های پیش روی کاربران به‌خوبی رصد و برطرف شود. در مرحله‌ی دوم کمیته‌ای متشکل از تیم‌های بازاریابی، آتلیه خلاقیت و فنی آی‌گپ تشکیل شد. ترندهای جهانی در این حوزه بررسی شدند و براساس فرهنگ کاربران ایرانی، این ترندها بومی‌سازی شدند.

از جمله تغییرات اعمال‌شده در رابط کاربری جدید آی‌گپ باید به افزایش سرعت عملکرد نمایش و همسان‌سازی مخاطبان با روش جدید، ارتقا حس تجربه‌ی کاربری در بخش انتخاب مخاطبان و اعمال فعالیت‌های مختلف روی آن‌ها، امکان نمایش دسته‌بندی‌شده فهرست تما‌س‌ها، ارتقا سرعت و عملکرد برنامه در نقاط مختلف، ایجاد ساختار جدید کانال‌های پرمخاطب، بهبود در ساختار باشگاه آیوند و ایجاد رده‌بندی برای کاربران و گروه بندی برای امتیازات جمع‌آوری‌شده، سهولت در دسترسی به فضای ابری، امکانات جدید خدمات مالی و کیف پول با امکانات مانند پذیرندگی و قبول کارت‌های هدیه و دسترسی اشاره و این به‌روزرسانی جدید آی‌گپ را یک اقدام فنی منحصربه‌فرد در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان از یک تیم جوان و تمام ایرانی عنوان کرد.

پیام رسان آیگپ

آی‌گپ علاوه بر رونمایی از رابط کاربری جدید خود، کمپینی را نیز به این بهانه و به مناسبت اعیاد غدیر و قربان تدارک دیده است. در این کمپین هر فردی که آی‌گپ را در فاصله‌ی عید قربان تا غدیر روی گوشی‌ هوشمند خود نصب کند، در قرعه‌کشی ۱۰ دستگاه تلفن همراه شرکت داده خواهد شد. کاربران می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه‌ی اینستاگرام آیگپ به آدرس igam_im@ مراجعه کنند.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات