چگونه ظاهر توییتر را به حالت قبلی برگردانیم؟

پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک توسعه‌دهنده که با نام مستعار Zusor فعالیت می‌کند یک سرویس جالب به نام GoodTwitter توسعه داده است که با استفاده از آن می‌توانید به ظاهر قدیمی توییتر برگردید.
تبلیغات

احتمالا در مورد این موضوع شنیده اید که توییتر طراحی جدیدی برای پلتفرم خود در نظر گرفته است تا آن را سریع‌تر کند و تم رنگی بیشتری به شما ارائه بدهد. اما در این میان یک مشکل بزرگ وجود دارد، بسیاری از کاربران کاملا از ظاهر جدید پلتفرم توییتر متنفر هستند. با این حال، هنوز هم راهی برای بازگشت به طراحی قدیمی وجود دارد و در واقع انجام این کار بسیار ساده است.

یک توسعه‌دهنده که با نام مستعار Zusor فعالیت می‌کند، افزونه‌ی جالبی برای گوگل کروم و فایرفاکس با نام GoodTwitter توسعه داده که با استفاده از آن می‌توان ظاهر توییتر را به حالت قبل بازگرداند. تنها کاری که باید انجام داد این است که این افزونه را دانلود و صفحه را رفرش کنید.

توییتر جدید

ظاهر توییتر بدون استفاده از افزونه GoodTwitter

توییتر

ظاهر توییتر با استفاده از افزونه GoodTwitter

این افزونه موفق شده تا به آمار دانلود ۳۵ هزارتایی در دو پلتفرم کروم و فایرفاکس دست یابد. ضمنا باید به نظرات بسیار مثبت کاربران در ردیت نیز اشاره کرد. درحالی‌که این افزونه هنوز برای اپرا در دسترس نیست، برخی از فعالان ردیت اعلام کرده‌اند که می‌توان با پورت‌کردن این ویجت از کروم، آن را در اپرا نیز استفاده کرد.

شاید نگرانی از امنیت این افزونه و احتمال شنود اطلاعات کاربران یکی از نگرانی‌هایی باشد که برای برخی کاربران ایجاد می‌شود. این نگرانی کاملا منطقی است، به همین دلیل است که نویسنده این افزونه، منبع کد نسخه‌ی کروم و نسخه‌ی فایرفاکس را در GitHub منتشر کرده است تا کاربران نگرانی در مورد امنیت این افزونه نداشته باشند و بدون نگرانی به استفاده از این افزونه بپردازند.

نظر ما چیست؟ آیا ظاهر جدید توییتر را می پسندید یا طراحی قدیمی این پلتفرم را ترجیح می دهید؟ دیدگاه‌های خود را با زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات