AMD کارت گرافیک Radeon Pro WX 3200 را معرفی کرد

شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت AMD از کارت گرافیک جدید Radeon Pro WX 3200 که مختص نرم‌افزارهای طراحی و مهندسی است، رونمایی کرد.
تبلیغات

AMD روز سه‌شنبه از کارت گرافیک قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه خود که تأییدیه شرکت‌های نرم‌افزاری پیش‌گام در حوزه CAD/CAM را دارد، به‌طور رسمی رونمایی کرد. کارت گرافیک Radeon Pro WX 3200 بسیار جمع‌وجور و تک اسلات است.

کارت گرافیک Radeon Pro WX 3200 برمبنای معماری polaris ساخته شده که دارای ۶۴۰ پردازنده استریم و قدرت محاسباتی تا ۱.۶۶ ترافلاپس است. این کارت دارای حافظه رم اختصاصی ۴ گیگابایت از نوع GDDR5 است که می‌تواند ۴ خروجی مینی دیسپلی پورت ۱.۴ برای ۴ مانیتور 4K، دو مانیتور 5K یا یک LCD 8K را پشتیبانی کند.

کارت گرافیک Radeon Pro WX 3200 به‌طور کامل از استاندارد رنگ ۱۰ بیتی مورد استفاده در برنامه‌های حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. از آنجا که این کارت برای کارهای طراحی و مهندسی ساخته شده، تأییدیه شرکت‌هایی چون Adobe ،Autodesk Dassault و Siemens را برای سیستم‌های عامل ویندوز ۱۰ و لینوکس دارا است. این نکته، از ویژگی‌های بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود.

AMD Radeon Pro WX / کارت گرافیک مخصوص ورک استیشن ای ام دی

کارت‌های گرافیک سری Radeon Pro WX برای استفاده در ورک‌استیشن‌ها طراحی شده‌اند

این کارت با توان ۵۰ واتی و اندازه‌ای بسیار جمع‌وجور با اکثر ورک‌استیشن‌های امروزی که دارای یک اسلات PCIe 3.0 x16 هستند، به خوبی هماهنگ است. کارت گرافیک Radeon Pro WX 3200، جایگزین کارت گرافیک Radeon Pro WX 3100 شده است که دوسال پیش به همین منظور طراحی و عرضه شده بود. ناگفته نماند قیمت کارت گرافیک جدید ۱۹۹ دلار تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات