قیمت انواع بی ام و در سایت دیوار

جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم به‌دنبال یکی از بی‌ام‌وهای اندک خیابان شهرهای ما هستید، بهتر است بدانید که به دنیای بی‌در و پیکری پا گذاشته‌اید.
تبلیغات

بی‌ام‌و که به‌عنوان یکی از محصولات شاخص خودروسازی در جهان شناخته می‌شود، با تنوع بالایی در بازار کشور ما حضور دارد که برای خرید بی‌ام‌و  بهتر است قبل از هر چیز بدانید که دقیقا دنبال چه مدلی می‌گردید.

حتی پیش از آنکه در سایت‌های خرید و فروش کالا مانند دیوار دست به جست‌وجو بزنید، باید به شما بگوییم که خرید این خودرو، کاملا بستگی به جیب خودتان دارد و می‌توانید با 8 میلیون تومان برای خرید یک بی.ام.و ۲۰۰۲ که چندین سال در یک پارکینگ خاک خورده اقدام کنید یا با پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به سراغ یک X4 مدل سال ۲۰۱۶ بروید.

این کارخانه خودروسازی که تا پیش از سال ۱۹۴۵ علاوه بر موتورسیکلت و خودرو، به ساخت موتور هواپیما هم می‌پرداخت در حال حاضر یکی از کارخانه‌های پیشرو در استفاده از فناوری‌های نوین خودروسازی به شمار می‌رود. همین موضوع باعث شده است که قیمت آخرین مدل‌های این تولیدکننده‌ی خودرو به‌راحتی با قیمت یک آپارتمان نوساز در غرب تهران برابری کند.

اگر بخواهیم به سقف بالای قیمت‌های این خودرو در سایت دیوار نگاهی بیندازیم، حقیقتا باید مراقب باشیم که دچار سرگیجه نشویم. برای مثال یک بی‌ام‌و مدل X3 محصول سال ۲۰۱۷ با قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است. برای خرید  بی ام و ۵۳۰ مدل ۲۰۱۸ نیز رقم یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از خریداران طلب می‌شود.

اگر کمی از این قیمت‌های نجومی فاصله بگیریم و به قیمت‌های پایین‌تر نگاهی بیندازیم، باز هم با طیف گسترده‌ای از قیمت‌گذاری مواجه خواهیم شد. مثلا اگر به‌دنبال یک خودروی ۱۰-۱۲ ساله باشید، با ۲۸۰ میلیون تومان می‌توانید به خرید یک بی.ام.و X3 ساخت سال ۲۰۰۷ و با ۱۵۰ هزار کیلومتر کارکرد، اقدام کنید.

بازار خرید و فروش بی‌ام‌و‌های کروک هم در سایت دیوار داغ است و انواع مدل‌های آن، تولید شده در سال‌های مختلف را می‌توان پیدا کرد. ۳۹۵ میلیون تومان قیمتی است که برای یک بی‌ام‌و 325i مدل سال ۲۰۰۸ در نظر گرفته شده است. فروشنده‌ی دیگری نیز بی‌ام‌و سری ۶ کروک خود را ۵۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری کرده با این تأکید که خودروی او تنها ۱۸۰ هزار کیلومتر کار کرده است.

اگر هنوز هم احساس می‌کنید توان اقتصادی شما با قیمت این خودروها جور در نمی‌آید، اصلا ناامید نشوید. مدل‌های قدیمی‌تر بی‌ام‌و برای مثلا ۵۱۸های قدیمی - که زمانی در خیابان‌ها پادشاهی می‌کردند - الان از ۲۰ میلیون تا ۷۰ میلیون تومان در حال خرید و فروش هستند.

نگاهی به بازار خرید  بی ام و نشان می‌دهد که در طول سال‌های گذشته طرفداران این خودرو در کشور هیچ وقت از تک و تا نیفتادند و دست از واردات این خودروری افسانه‌ای برنداشتند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات