مشخصات دوربین میت 30 پرو فاش شد

سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار پستی از افشاگر معروف Ice Universe در توییتر، شایعات و اخبار درباره‌ی گوشی جدید هواوی، میت ۳۰ پرو، بیشتر از گذشته شده است.
تبلیغات

به‌دلیل محدودیت‌های تجاری ایالات متحده ازلحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، گوشی میت ۳۰ پرو برای هواوی بسیار اهمیت دارد و می‌تواند برگ‌برنده یا عامل شکست این غول چینی در تجارت گوشی‌ های هوشمند و در رقابت با گوشی‌هایی همچون گلکسی نوت ۱۰ پلاس، آیفون ۲۰۱۹ و پیکسل ۴ گوگل شود.

برخی اخبار و شایعات از طراحی دایره‌ای‌شکل دوربین حکایت و بعضی دیگر به چینش مستطیلی‌شکل آن اشاره می‌کنند؛ اما نکته‌ای که در همه شایعات وجود دارد، دوربین فوق‌العاده میت ۳۰ پرو است. افشاگر معروف Ice Universe با انتشار پستی در توییتر به این شایعات و اخبار دامن زده است. او با انتشار این پست «به‌نظر شما ۴۰+۴۰+۸+ حسگر ToF برای کدام گوشی است؟» بازار گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی میت ۳۰ پرو را بیش‌از‌پیش داغ کرده است.

طبق گمانه‌زنی‌ها، دوربین‌ اصلی میت ۳۰ پرو و دوربین دیگر نیز که از لنز زاویه دید وسیع بهره‌ می‌برد، ۴۰ مگاپیکسلی خواهند بود. این دو را دوربین ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی و حسگر ToF همراهی خواهند کرد. گفتنی است گوشی‌های موردانتظار آیفون ۱۱، پیکسل ۴ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۳ و ۵ دوربین خواهند داشت؛ بنابراین، میت ۳۰ پرو تنها گوشی هوشمند چهاردوربینه‌ای است که انتظارش را می‌کشیم.

همان‌طورکه گوشی پی ۳۰ پرو به یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو برای گرفتن عکس‌هایی با بزرگ‌نمایی بیشتر مجهز بود، احتمالا در میت ۳۰ پرو نیز شاهد استفاده از آن خواهیم بود. علاوه‌بر‌این، بزرگ‌نمایی پنج‌برابری اپتیکال و ۵۰ برابری دیجیتال نیز از پی ۳۰ پرو به میت ۳۰ پرو راه خواهند یافت. در پی 30 پرو، استفاده از لنز ۴۰ مگاپیکسلی درکنار ۲۰ مگاپیکسلی زاویه دید وسیع را شاهد بودیم که به‌نظر می‌رسد دوربین دوم در میت ۳۰ پرو جای خود را به حسگر ۴۰ مگاپیکسلی خواهد داد.

موارد بسیار کمی مشاهده شده است که دوربین تلفن‌های هوشمند حسگرهای یکسان داشته باشند؛ اما احتمال آن غیرمحتمل به‌نظر نمی‌رسد. البته، در نوکیا 9 پیور ویو استفاده از پنج دوربین یکسان به‌منظور جذب دامنه‌ی وسیعی از رنگ و عمق را مشاهده کردیم که در عمل این تجربه، تجربه‌ی ناموفقی بود. بااین‌حال، این بدان معنی نیست که ارزش سرمایه‌گذاری را ندارد و می‌توانیم منتظر تکرار این ایده در میت ۳۰ پرو باشیم.

به‌هرحال، در ماه اکتبر انتطارها به‌پایان خواهد رسید و هواوی پرچم‌دار جدید خود را رونمایی می‌کند. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات