نخستین دوره گردهمایی تابستانه کسب‌وکارهای اینترنتی تهران برگزار شد

چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نخستین گردهمایی تابستانه‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی شهر تهران به‌ همت انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار شد.
تبلیغات

انجمن صنفی کسب‌‌وکارهای اینترنتی و اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای مجازی روز گذشته نخستین دوره از رویداد «گردهمایی تابستانه‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی شهر تهران» را به‌ منظور ایجاد بستری برای هم‌افزایی بین اعضای انجمن و فراهم‌سازی فضایی تعاملی برای حضور کسب‌وکارها و به‌ اشتراک‌گذاری مشکلاتشان برگزار کرد.

گردهمایی تابستانه کسب و کارهای اینترنتی تهران

همان‌ طور که از نام رویداد نیز برمی‌آید، روز گذشته گردهمایی تعدادی از استارتاپ‌های پایتخت برای طرح مشکلات پیش‌ رویشان را شاهد بودیم. مشکلات مربوط تأمین ارز و به بازگرداندن آن به داخل کشور، فیلترینگ، مالیات و کسب مجوز از نهادها و سازمان‌های گوناگون، بخشی از مشکلات مطرح‌شده‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی بود.

ناگفته‌ نماند در رویداد «گردهمایی تابستانه‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی شهر تهران»، اعضای هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی نیز حضور داشتند تا ضمن ارائه‌ی پاسخ‌ به پرسش‌های مطرح‌شده، درباره‌ی عملکرد این انجمن و برنامه‌های آن اطلاعاتی به‌ اشتراک بگذارند.

رضا الفت نسب

رضا الفت‌نسب، از اعضای اصلی هیئت‌مدیره، اعلام کرد امسال دوازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی وب‌ و موبایل در قالب کنفرانس‌های یک‌روزه در شهرهایی همچون اصفهان، شیراز، رشت، گرگان و... نیز برگزار خواهد شد که در آن‌ها، از سه وب‌سایت یا اپ موبایل بومی تقدیر خواهد شد. به‌ گفته‌ی الفت‌نسب، ثبت‌نام و اختتامیه‌ی جشنواره‌ی امسال به ترتیب مهر و بهمن‌ خواهد بود.

شایان شلیله، دبیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی، ضمن اشاره به طرح برگزاری دورهمی در فصل ابتدایی هر فصل برای صحبت درباره‌ی مشکلات مشترک و یک‌صدابودن کسب‌وکارها برای حل آن‌ها، موضوعاتی مانند نگاه کلی به انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی در کنار «جنگ سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بر سر نقش پدرخواندگی اکوسیستم» را از جمله‌ اصلی‌ترین مشکلات دانست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات