اسنپ قابلیتی جدید برای رانندگان ناشنوا معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
اسنپ در راستای خدمت‌رسانی بهتر به رانندگانی که دچار ناشنوایی هستند، قابلیت جدیدی راه‌اندازی کرده است که امکان ارتباط با راننده را ازطریق واسطه فراهم می‌کند.
تبلیغات

اسنپ در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به رانندگان دارای ناشنوایی امکان جدیدی را به خدماتش اضافه کرده است. با استفاده از این امکان، رانندگان ناشنوا می‌توانند در تمام شهرهایی که قابلیت تماس امن در آن‌ها فعال است به‌راحتی از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنند. تماس امن قابلیتی است که اسنپ پیش از این برای ارج نهادن به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی‌شان عملیاتی کرده است و با استفاده از این قابلیت، راننده و مسافر شماره تلفن یکدیگر را نمی‌بینند و تماس آن‌ها ازطریق یک شماره ثابت برقرار می‌شود.

برای اطلاع از شهرهایی که تماس امن اسنپی در آن فعال است، به بلاگ اسنپ مراجعه کنید.

به‌طور معمول رانندگان ناشنوا ازطریق ارسال پیامک با مسافر تماس برقرار می‌کنند. این نحوه‌ی ارتباط در شهرهایی که تماس امن اسنپی در آن‌ها فعال است و راننده و مسافر به شماره تماس یکدیگر دسترسی ندارند، مختل شده است. اکنون اسنپ برای تسهیل فعالیت رانندگان ناشنوا، راهکار تازه‌ای را در نظر گرفته و اقدام به راه‌اندازی یک خط اختصاصی پشتیبانی کرده است تا ازطریق این خط واسط کاربر راننده را به وسیله پیامک به مسافر وصل کند.

رانندگان ناشنوا می‌توانند با مدارک پزشکی‌شان (مانند گواهی از بهزیستی) به دفاتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنند تا از این طرح بهره‌مند شوند و پشتیبانی اسنپ ارتباط بین آن‌ها و مسافرشان را تسهیل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات