تورهای جذاب گردشگری در سال ۲۰۱۹ با مقتدر سیر

شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این روز‌ها بخشی از برنامه‌ریزی‌های روزمره، انتخاب شهری برای مقصد سفر است؛ شهر جذابی که در تابستان با امکانات رفاهی مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش پذیرای شما باشد.
تبلیغات

در این مطلب سه مقصد گردشگری را به شما پیشنهاد کرده‌ایم که قیمتشان مناسب است و برای سفر تابستانی خانواده‌ها امکانات رفاهی مطلوبی دارند. آژانس مقتدر سیر تور‌های منظمی برای سفر به ارمنستان و روسیه و مالزی برنامه‌ریزی کرده است.

مقتدر سیر

سفر تابستانه با تور ارمنستان به ایروان

سفر با تور ارمنستان در این روزهای تابستانی می‌تواند باعث تجدید روحیه و شادی شود. مردم ارمنستان بسیار خون‌گرم، مهربان، آرام و شاد هستند که از همنشینی با آنان لذت می‌برید. با تور‌های سه شب یا چهار شب که آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی کرده، به ایروان پرواز کنید. به آکواپارک ارمنستان بروید و به‌همراه خانواده و دوستان در این پارک‌آبی حسابی خوش بگذرانید. این پارک برای تمام سنین وسیله بازی دارد.

تور‌های ارمنستان با پرواز ارمنیاایر و کیفیت مطلوبی اجرا می‌شوند. البته، برای هموطنانی که فرصت بیشتری دارند و به سفر جاده‌ای علاقه‌مندند، تور زمینی به ایروان برنامه‌ریزی شده است. مسیر زمینی در این سفر نیز جذابیت‌های خاصی دارد و مناظر بی‌نظیر و زیبایی را تماشا می‌کنید.

تور‌های ایروان مقرون‌به‌صرفه هستند. بار سفر ببندید و چند روزی را به سفر بروید. در ایروان به کافه‌های روباز در کوچه‌پس‌کوچه‌های موزه معاصر بروید و از نوشیدن قهوه در کافه‌های ارمنی لذت ببرید. سفر وقتی کامل است که درکنار خوش‌گذرانی‌‌ها با پیشینه‌‌ی تاریخی این مردم هم آشنا شوید. موزه‌ی باستان‌شناسی اربونی و موزه‌ی تاریخ ارمنستان را ببینید که یادگارهای جالبی از تاریخ این مردمان را در خود جای داده‌اند و باعث می‌شوند فرهنگ این مردم را بهتر درک کنید.

برای انتخاب هتل کمی سخت‌گیر باشید و حتما هتل چهار یا پنج ستاره رزرو کنید. تمام هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر صبحانه‌های مفصل دارند و روزهایی زیبا را با صبحانه ارمنی در سفر شروع می‌کنید. برای ورود به ارمنستان به ویزا نیاز ندارید و تور خود را با آژانس مقتدر سیر رزرو کنید و راهی سفر شوید.

مقتدر سیر

لذت سفر به سن‌پترزبورگ و مسکو در تور روسیه

سفر با تور روسیه دلتان را می‌برد. در میدان سرخ مسکو قدم بزنید و با کلیسای سنت‌باسیل عکس یادگاری بگیرید. از روزهای بلند تابستان برای سفر به یکی از جذاب‌ترین کشور‌های دنیا استفاده کنید و از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش‌طعم روسی مانند سولیانکا لذت ببرید.

در سن‌پترزبورگ درکنار رود نوا قدم بزنید؛ رودی که به خلیج فلاند می‌ریزد و طراوت و زیبایی خاصی به شهر بخشیده است. تمام تور‌های روسیه که آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی می‌‌کند، گشت‌های شهری با راهنمای فارسی‌زبان دارند. در سن‌پترزبورگ موزه‌ی هرمیتاژ را می‌بینید که در گذشته به‌عنوان کاخ زمستانه استفاده می‌شد. اگر از معماری و بناهای تاریخی خوشتان می‌آید، به دیدن کلیسای مشهور سنت‌اسحاق بروید. این کیسا یکی از بزرگ‌ترین کلیسا‌های جامع در جهان است. شاید باور‌نکردنی باشد؛ اما ۴۰ سال ساخت آن طول کشیده است!

آزانس مقتدر سیر تور‌های روسیه را با نرخ‌های مختلف با سه پرواز ماهان و آتا و پرواز روسی نوردویند برنامه‌ریزی کرده است. همچنین، تور ویژه‌ی تابستانه به مقصد کازان برنامه‌ریزی شده که پنجشنبه هر هفته پرواز دارد و مسافران را به‌مدت هفت شب به روسیه می‌برد.

تور‌های روسیه در آژانس مقتدر سیر با هتل‌های مختلفی از سه ستاره‌های ارزان تا چهار ستاره‌های خوب و پنج ستاره‌های لوکس برنامه‌ریزی شده‌اند. فهرست تمامی ‌هتل‌ها را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر بررسی کنید. تجربه‌ی ارزشمند سفر تابستانه به روسیه را از دست ندهید و برای دیدن این کشور پررمزوراز و زیبا سفر کنید. برای انجام مراحل رزرو تور با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

سفر به طبیعت زیبای حاره‌ای با تور مالزی

سفر تابستانه به مالزی را می‌توانید علاوه‌بر کوالالامپور، به مقاصد ساحلی و زیبایی همچون لنکاوی پنانگ برنامه‌ریزی کنید. تمامی شهر‌های گردشگری مالزی بسیار مدرن و از امکانات رفاهی برخوردار هستند و حتی می‌توانید سنگاپور، کشور همسایه مالزی را هم ببینید. تمام تور‌های ترکیبی در آژانس مقتدر سیر با ترنسفر‌های فرودگاهی و بین شهری همراه هستند و با راحتی کامل می‌توانید با جمعی از دوستان و اعضای خانواده راهی سفر شوید.

یکی از لذت‌های سفر به مالزی علاوه‌بر پارک‌های مدرن آبی و سواحل زلال و بی‌کران، هتل مانی است؛ به‌ویژه در شهر‌های ساحلی که هتل‌ها مشرف به دریا هستند و هر روز با منظره زیبای دریا با ماسه‌های سفید بیدار می‌شوید و از صبحانه‌های مالایی هتل لذت می‌برید. مالزی کشور ارزانی است؛ ازاین‌رو، با خیال راحت هتل چهار و پنج ستاره انتخاب و از امکانات آن استفاده کنید.

گردشگران در شهر‌های محل اقامت با راهنمای فارسی‌زبان آژانس به گشت شهری می‌روند و دیدنی‌های برجسته شهر را مشاهده می‌کنند. می‌توانید از راهنمایی‌های گردشگری راهنمای تور هم بهره ببرید و برای گشت‌وگذار در سفرتان برنامه‌ریزی شخصی کنید.

تور‌های مالزی با پرواز مستقیم ماهان برنامه‌ریزی می‌شوند و بسیار راحت از فرودگاه امام‌خمینی در تهران به فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور می‌رسید. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور مالزی را با سلیقه‌ی خودتان رزرو کنید و از آفتاب‌گرفتن در سواحل ماسه‌های سفید لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات