رندرهای CAD آیفون 2019 طراحی مربع‌‌شکل دوربین پنل پشتی را تأیید می‌کند

سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای CAD مربوط‌ به گوشی‌های هوشمند آیفون ۲۰۱۹، بار دیگر طراحی مربع شکل دوربین پنل پشتی دستگاه را تأیید می‌کند.
تبلیغات

اواخر اردیبهشت‌ گفته شد رندرهای قاب آیفون ۲۰۱۹ طراحی مربع‌شکل ماژول دوربین آن را تأیید می‌کند. براساس آخرین اخبار، رندرهای CAD به‌ اشتراگ گذاشته شده مربوط‌ به گوشی هوشمند آیفون ۲۰۱۹ نیز تأییدکننده‌ی این موضوع هستند که باید منتظر معرفی دستگاهی با دوربین مربع‌شکل باشیم.

رندرهای به‌ اشتراک گذاشته شده مربوط‌ به سه گوشی هوشمند آیفون جدید یعنی آیفون XI و آیفون XI Max و آیفون XIR می‌شود. چیدمان دوربین پنل پشتی هر سه دستگاه از طراحی مربع‌شکل بهره می‌برد. دوربین‌های سه‌گانه‌ی پشت دستگاه به‌صورت مثلثی درکنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. البته، همان‌طورکه در تصاویر منتشرشده ملاحظه می‌کنید، در گوشی هوشمند آیفون XR، فلش دوربین در موقعیتی قرار داده شده تا چیدمان مثلثی همانند آیفون XI و آیفون XI مکس حفظ شود.

آیفون 2019

رندرهای جدیدی که از سه مدل گوشی هوشمند آیفون ۲۰۱۹ به‌ اشتراک گذاشته شده، اطلاعات جدیدی درباره‌ی دستگاه‌های بعدی اپل ارائه نمی‌دهد؛ اما اخبار قبلی منتشرشده درباره‌ی طراحی مربع‌شکل دوربین آیفون ۲۰۱۹ را تأیید می‌کند.

انتظار می‌رود طراحی گوشی‌های آیفون جدید کوپرتینویی‌ها شباهت زیادی به طراحی دستگاه‌های فعلی آیفون داشته باشد و از نمایشگری با همان ابعاد به بازار عرضه شوند. بی‌شک انتظار می‌رود دستگاه‌های جدید تفاوت‌هایی نیز با نسخه‌های قبلی داشته باشند. علاوه‌بر طراحی مربع‌شکل دوربین پنل پشتی و بهره‌مندی از دوربین سه‌گانه، به‌نظر می‌رسد باید منتظر معرفی دستگاهی با گلس یکپارچه در پنل پشتی باشیم؛ به‌ صورتی‌ که قسمت دوربین نیز با همین گلس پوشش داده شود. در این صورت آیفون‌های ۲۰۱۹ طراحی ظاهری خیلی ترسناکی نخواهند داشت.

همچنین انتظار می‌رود کلید Mute از طراحی مستطیلی‌شکل که در جهت راست و چپ حرکت می‌‌کند، از طراحی دایره‌ای‌شکل بهره ببرد و در جهت بالا و پایین حرکت کند. مینگ چی‌کو، تحلیلگر معروف، در گزارشی که در آوریل منتشر شد، پیش‌بینی کرد دوربین سوم آیفون ۲۰۱۹، ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که به لنزهای تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی دوبرابری فعلی اضافه می‌شود. درنتیجه، گوشی‌‌های آیفون برای تصویربرداری مناظر طبیعی و همچنین تصویربرداری در فضاهای داخلی، به ابزاری انعطاف‌پذیرتر تبدیل خواهند شد. مینگ چی‌کو همچنین در گزارش خود، اعلام کرده بود لنزها از رنگ مشکی بهره خواهند برد تا ازنظر بصری، دستگاه با طراحی زیباتری به بازار عرضه شود.

آیفون 2019

یکی دیگر از ویژگی‌های آیفون ۲۰۱۹، بهره‌مندی از Dual Bluetooth Audio است که می‌تواند صوت را به دو هدفون بی‌سیم به‌صورت هم‌زمان ارسال کند. همچنین، گوشی‌های جدید آیفون از شارژ بی‌سیم دوطرفه برخوردار هستند که اجازه می‌دهد گوشی آیفون، کیس ایرپاد و اپل واچ را شارژ کند. 

بحث‌های زیادی درباره‌ی زیبایی‌شناسی طراحی مربع‌شکل دوربین پنل پشتی آیفون ۲۰۱۹ مطرح می‌شود. با به اشتراک گذاشتن رندرهای CAD‌ جدید نیز مطمئنا بحث‌های بیشتری در زمینه‌ی طراحی ظاهری گوشی‌های هوشمند جدید اپل را شاهد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات