اکسپریا 2 سونی در رویداد ایفا 2019 رونمایی خواهد شد

سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بر‌اساس گزارش‌های منتشرشده، سونی مجدانه در حال کار روی پرچم‌دار بعدی خود است و این احتمال وجود دارد اکسپریای جدید در رویداد ایفا ۲۰۱۹ رونمایی شود.
تبلیغات

سونی در فوریه و رویداد MWC، جدیدترین پرچم‌دار خود را  رونمایی کرد و ممکن است این روند را در رویداد ایفا ۲۰۱۹ نیز در برلین ادامه دهد. دو گوشی جدید با شماره مدل‌های J8210 و J8010 در فایل‌های «یوزر ایجنت پروفایل» (UAProf) مشاهده شده‌ است. این در حالی‌ است‌ که منبع افشاکننده‌ی خبری دیگر، نام محصولات جدید سونی را با کدهای SPHINX و HORUS و مودم 5G معرفی کرده‌ بود.

sony Xperia
sony Xperia

می‌توان مطمئن بود J8210 پرچم‌دار بعدی سونی از زمان معرفی اکسپریا 1 با شماره‌ی مدل J8110 است و احتمالا نام دستگاه جدید سونی اکسپریا 2 خواهد بود. البته، این احتمال نیز وجود دارد نام این گوشی اکسپریا 1 پرمیوم یا اکسپریا 1 5G یا به‌کلی نام دیگری باشد. قبلا نیز در ۹ ژوئیه در توکیو افشای خبری دیگر را شاهد بودیم که نشان می‌داد محصول جدید سونی با سه دوربین در کناره‌ی پنل‌پشتی و با نام احتمالی اکسپریا 1v یا اکسپریا 1s معرفی خواهد‌ شد.

سونی اکسپریا 2 / sony xperia 2

مشخصات فاش‌شده در فایل‌های UAProf اطلاعات خاصی را بیان نمی‌کند؛ جز اینکه مدل J8210 رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با نسبت ۱۶:۹ دارد که مقدار استانداردی از تراکم پیکسلی ایجاد می‌کند. البته به اعتقاد بسیاری از کاربران، تاریخ مصرف استفاده از این رزولوشن گذشته‌ است. رزولوشن دستگاه دیگر با مدل J8010 نیز دقیقا مشابه رزولوشن اکسپریا 1 و ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ پیکسل است. 

با‌ این‌ حال، رزولوشن‌های برآمده از فایل‌های درزکرده هنوز متغیر هستند. برای مثال، امکان تغییر رزولوشن J8210 به ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل وجود دارد. همچنین، از‌ قبل شایعاتی درباره‌ی دستگاه جدید سونی با نام اکسپریا F با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G منتشر شده‌ بود. حتی ممکن‌ است اکسپریا XZ4 Compact را در بازاهای جهانی ببینیم که با نام اکسپریا Ace در ژاپن عرضه شد. باوجوداین، هنوز هیچ چیز قطعا مشخص نیست و فقط زمان واقعیت‌ها را مشخص خواهد‌ کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات