الکامپ 25 با شعار آینده بهتر آغاز به کار کرد [ویدیو اضافه شد]

پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
صبح امروز، بیست‌وپنجمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور وزیر ارتباطات و مقاماتی از ۸ کشور دیگر آغاز به‌کار کرد.
تبلیغات

نمایشگاه الکامپ ۲۵ صبح امروز فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با شعار «آینده‌ی بهتر» و در حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزرای ارتباطات کشورهای روسیه، چین، ترکیه، آذربایجان، قطر، عراق، ارمنستان و افغانستان آغاز به‌کار کرد.

وزیر ارتباطات در جریان افتتاحیه‌ی نمایشگاه الکامپ ۲۵، با اشاره به تحولاتی که انقلاب صنعتی چهارم در زندگی مردم به‌وجود می‌آورد، گفت:

امروزه مردم بسیاری از کارهای روزمره‌ی خود را تنها با یک کلیک انجام می‌دهند و تحول دیجیتال باعث شده است تا نگرش مدیران به صنایع مختلف تغییر کند و همه به‌دنبال بهره‌گیری از آن برای افزایش بهره‌وری و گسترش کسب‌وکارهای خود هستند. همین امر باعث می‌شود که اقتصاد دیجیتال در آینده‌ی نزدیک تبدیل به اقتصاد برتر دنیا شود.

جهرمی باور دارد با وجود تحریم‌های یکجانبه‌گرایانه‌ی آمریکا که با هدف وارد ساختن ضربه به پیکره‌ی اقتصاد ایران پیاده شده‌اند، «جوانان زیست‌بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته‌اند غیرممکن‌ها را ممکن کنند و فعالانه در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی نقش‌آفرینی کنند؛ بنابراین ایده‌ی ایران هوشمند شکل گرفت و با جدیت بسیار دنبال می‌شود».

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شعار «آینده‌ی بهتر» را نشان‌دهنده‌ی هدف اصلی کسب‌وکارهای ایرانی برای بهبود زندگی تمام اقشار جامعه بدون تبعیض و ساخت آینده‌ی روشن برای همگان می‌داند. «الکامپ استارز»، بخشی از نمایشگاه الکامپ که طی سال‌های گذشته به‌عنوان عرصه‌ای برای حضور استارتاپ‌های نوپا شکل گرفته، به‌باور جهرمی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم الکامپ به‌حساب می‌آید. او با ستایش نام این بخش، گفت:

اعتقاد دارم استارتاپ‌ها همچون‌ ستاره‌هایی در افق ایران، کنار شرکت‌های بزرگ صنعت هوشمند می‌درخشند.

 جهرمی ابراز امیدواری کرد که به‌لطف برنامه‌های اشتغال‌زا و طرح نوآفرین، سال آینده، زمینه برای ایجاد ۶۸ هزار شغل فراهم شود. 

بیست‌وپنجمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از امروز، پنجشنبه ۲۷ تیرماه به‌مدت ۴ روز تا ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. زومیت امسال در سالن ۲۷ نمایشگاه شرکت دارد و میزبان شما کاربران و علاقه‌مندان عزیز خواهد بود.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی افتتاحیه‌ی و نشست خبری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دعوت می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات