رندرهایی از گلکسی تب S6 به‌همراه قلم اس پن و طراحی جدید رویت شد

پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از گلکسی تب اس ۶ سامسونگ با بهره‌مندی از طراحی جدید و قلم اس پن، از زوایای مختلف به اشتراک گذاشته شد.
تبلیغات

تاکنون اخبار مختلفی در مورد گلکسی تب اس ۶ منتشر شده است. پیش‌تر گفته شده بود که گلکسی تب S6 با دوربین دوگانه و قلم اس پن معرفی می‌شود. حال رندرهای جدیدی از این دستگاه فاش شده است که طراحی ظاهری آن را به‌همراه قلم اس پن از زوایای مختلف نشان می‌دهد. 

انتظار می‌رود گلکسی تب S6 در رویداد آنپکد در کنار گوشی هوشمند گلکسی نوت ۱۰ یا حتی ممکن است کمی دیرتر در نمایشگاه IFA برلین معرفی شود. باتوجه به تصاویر منتشرشده به‌نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی در سه رنگ آبی، خاکستری و رزگلد باشیم.

در قسمت پشت دستگاه شیار مغناطیسی مربوط به قلم S Pen اضافه شده است که می‌تواند قلم اس پن را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند. Android Headlines ادعا می‌‌کند که قلم اس پن این دستگاه همانند قلم اس‌پن گلکسی نوت ۹ از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

گلکسی تب S6

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گلکسی تب اس ۶ می‌تواند به کیبورد جداگانه‌ای متصل شود. به‌نظر می‌رسد کیبورد به‌صورت مغناطیسی به تبلت وصل می‌شود و دارای تکیه‌گاهی است که برای قرار دادن تبلت روی میز و کار کردن با آن مناسب است. همچنین این کیبورد جداشدنی trackpad نیز دارد.

طراحی ظاهری تبلت شباهت زیادی به گلکسی تب اس ۴ دارد و از همان لبه‌های سخت و چیدمان چهارگانه‌ی اسپیکر بهره می‌برد. با این تفاوت که با بدنه‌ی از جنس گلس و بدون جک هدفون به بازار عرضه خواهد شد. در تصاویر منتشرشده، تبلت از دوربین دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد. هرچند هنوز مشخص نیست که دوربین دوگانه شامل حسگر استاندارد و لنز فوق عریض است یا اینکه دوربین دوگانه ترکیبی از حسگر استاندارد و حسگر زمان پرواز می‌شود.

گلکسی تب S6
گلکسی تب S6
گلکسی تب S6
گلکسی تب S6

با توجه به اخبار فاش‌شده‌ی قبلی، انتظار می‌رود تبلت جدید سامسونگ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، به‌‌همراه ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شود. همچنین انتظار داریم دستگاه جدید در دو نسخه یکی با قابلیت اتصال به شبکه‌ی LTE و دیگری با قابلیت پشتیبانی از وای‌فای در دسترس کاربران قرار گیرد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گلکسی تب اس ۶ منتشر نشده است.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع تبلت‌های سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع تبلت‌های سری S و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات