جعبه گشایی شیائومی Mi 9T (ردمی K20)

یک‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ردمی زیر مجموعه برند شیائومی در سال جاری با هدف افزایش نفوذ در بازار گوشی‌های میان‌رده، از سری جدید خود با دو گوشی K20 و K20 Pro رونمایی کرد.
تبلیغات

براساس گفته‌های ویبینگ، مدیر شیائومی، حرف K در پرچمدارهای ردمی به عبارت «Killer First» اشاره دارد. مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های جدید سری K ردمی، به‌گونه‌ای است که با سخت‌افزاری مناسب بهترین تجربه کاربری را رقم خواهد زد و با درنظرگرفتن پارامتر قیمتی، دستگاه‌های معرفی شده ارزش دوچندانی پیدا خواهند کرد. 

گوشی ردمی K20 نمایشگری ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن +FHD دارد و نسبت تصویر آن ۱۹.۵ به ۹ است. نمایشگر این گوشی تمامی نمای جلوی آن را در بر گرفته است و به همین دلیل دوربین سلفی در بدنه تعبیه شده و در صورت فعالسازی از قسمت بالای محصول خارج می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر نیز مشخص شده بود، پردازنده‌ی K20 پرو اسنپدراگون ۷۳۰ است. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جدیدترین گوشی ردمی از حسگر سونی IMX582 بهره می‌برد. این حسگر درکنار یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو که در بالای دو حسگر دیگر قرار گرفته است، ترکیب دوربین سه‌گانه‌ی ردمی K20 را تشکیل داده‌اند.

K20 در بازار‌های مختلف با نامی متفاوت عرضه خواهد شد. مدل Mi 9T تنها از نظر اسم تفاوت دارد اما مشخصات و طراحی دستگاه همان کی ۲۰ است. این گوشی به‌تازگی وارد بازار کشورمان شده و زومیت طبق سنت همیشگی خود، به جعبه‌گشایی آن پرداخته است. Mi 9T توسط گارانتی تسک میران، نماینده رسمی شیائومی برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

درادامه شما را به تماشای این ویدئو دعوت می‌کنیم.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات