زومیت؛ میزبان شما در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۸

یک‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
از پنجشنبه‌ی هفته‌ی جاری، بیست‌وپنجمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران برگزار می‌شود. زومیت نیز در این نمایشگاه حضور دارد و پذیرای علاقه‌مندان و دوستداران حوزه‌ی فناوری است.
تبلیغات

طبق رسم هرسال، امسال نیز نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران برگزار می‌شود. تفاوت الکامپ ۱۳۹۸ با دوره‌های پیشین برای ما زومیتی‌ها محسوس است؛ چراکه ما نیز در این نمایشگاه حضور داریم و درصددیم نزدیک‌تر از همیشه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنیم. ما در غرفه‌ی زومیت در نظر داریم علاوه‌بر پوشش گسترده‌ی متنی و تصویری از جزئیات نمایشگاه الکامپ، کانالی برای انعکاس نظر شما مخاطبان حوزه‌ی فناوری باشیم.

اعضای تحریریه‌ی زومیت هر روز با حضور در غرفه‌ی زومیت و سطح نمایشگاه، علاوه‌بر تلاش برای پوشش اخبار و رویدادهای حول نمایشگاه، از نزدیک با مخاطبان زومیت ارتباط برقرار و با آن‌ها تبادل‌نظر خواهند کرد. همچنین، تلاش می‌کنیم با مصاحبه‌های اختصاصی با صاحب‌نظران، تصمیم‌گیرندگان و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، شما خوانندگان زومیت را از جزئیات اتفاقات حوزه‌ی فناوری آگاه کنیم. 

همان‌طورکه اشاره کردیم، علاوه‌بر پوشش رویدادهای نمایشگاه الکامپ، قصد داریم به‌عنوان کانالی برای انعکاس نظر شما مخاطبان عزیز عمل کنیم. ازاین‌رو در ساعاتی مشخص از روز، با برگزاری تریبون آزاد حول موضوع مشخصی، نظر شما کاربران و همراهان همیشگی زومیت را درباره‌ی اتفاقات حوزه‌ی فناوری جویا خواهیم شد تا این نظرات را در زومیت منعکس کنیم. برای شرکت در تریبون آزاد زومیت کافی است در ساعاتی که در شبکه‌های اجتماعی زومیت اعلام می‌شود، در محل غرفه‌ی زومیت حاضر شوید و نظر خود را پشت میکروفون زومیت درباره‌ی موضوع مشخص‌شده اعلام کنید. 

ما در غرفه‌ی زومیت که در سالن ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع است، منتظر شما هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی جزئیات حضور زومیت در نمایشگاه الکامپ، توئیتر، تلگرام و اینستاگرام زومیت را دنبال کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات