گلکسی نوت 10 احتمالا ۱۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ می‌تواند از قیمت بسیار بیشتری نسبت به گلکسی نوت 9 برخوردار باشد.
تبلیغات

گلکسی نوت 10، گوشی پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ می‌تواند به شکل‌ چشم‌گیری گران‌تر از گلکسی نوت 9 باشد. خبرنگار وب‌سایت WinFuture پس از مصاحبه با خرده‌فروش‌ها مدعی شده که مدل پایه‌ی گلکسی نوت 10 با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی در اروپا حدود ۹۹۹ یورو معادل با ۱۱۲۵ دلار قیمت خواهد داشت. از طرف دیگر، گلکسی نوت 10 پلاس با حافظه‌ی داخلی مشابه حدود ۱۲۹۴ دلار قیمت خواهد داشت. البته احتمال دارد قیمت نهایی با توجه به بازار فروش و سایر عوامل تغییر کند.

برای مقایسه، گوشی گلکسی S10 پلاس سامسونگ با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت پایه‌ی ۱۱۰۰ دلار وارد بازار اروپا شد. از آنجایی که انتظار می‌رود حافظه‌ی داخلی گلکسی نوت 10 دو برابر گلکسی S10 پلاس باشد، این گوشی ارزش بیشتری برای خرید نسبت به هزینه پرداخت‌شده دارد. البته این موضوع برای گلکسی نوت 10 پلاس صادق نیست. قطعا مدل‌های ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس از این هم گران تر هستند.

نوت 10

انتظار می‌رود که مدل کوچکتر گلکسی نوت 10 با صفحه‌نمایش امولد ۶.۳ اینچی با رزولوشن QHD+ عرضه شود. اگر شایعات درست باشد، گلکسی نوت 10 پلاس با صفحه‌نمایش ۶.۷۵ روانه‌ی بازار می‌شود. براساس رندرهایی که اخیرا از این دو گوشی منتشر شده، هر دوی آن‌ها دارای یک بریدگی گرد کوچک روی صفحه و حاشیه‌هایی بسیار باریک و خمیده هستند. البته تنها گلکسی نوت 10 از حسگر جانبی سنجش شدت نور مشابه با گلکسی S10 5G بهره می‌برد.

گفته می‌شود که گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت پلاس در روز ۱۶ مرداد در نیویورک طی رویداد Unpacked رونمایی خواهند شد. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات