جعبه‌گشایی سامسونگ گلکسی A80

پنج‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی A80 به‌واسطه‌ی طراحی منحصر‌به‌فردش، یکی از جذاب‌ترین محصولات سامسونگ به‌ شمار می‌رود که در جعبه‌گشایی به آن پرداخته‌ایم.
تبلیغات

سامسونگ هنگام رونمایی نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A، از شعار «عصر زیستن» استفاده کرد. A80 نیز در همین زمینه از طراحی کاملا جدیدی بین تمامی اعضای خانواده‌ی گوشی‌های سامسونگ بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشیِ میان‌رده از مکانیزم کشویی‌چرخشی بهره می‌برد که در حالت عادی، به‌عنوان دوربین اصلی عمل می‌کند؛ اما هنگام نیاز، در زمانی اندک به‌سمت پنل جلویی می‌چرخد و نقش دوربین سلفی را بازی می‌‌کند. سامسونگ با استفاده از این فناوری، بهترین دوربین سلفی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری را در بین موبایل‌ها وعده داده است.

گلکسی A80 از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لنز f/2.0 برخوردار است. این دوربین از حالت کاربردی Super Steady برای ضبط ویدئو پشتیبانی می‌کند که پیش‌تر، در گلکسی اس ۱۰ نیز دیده بودیم. درکنار دوربین اصلی، نمونه‌ی دیگری با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار دارد که از لنزی فوق‌عریض با زاویه‌ی ۱۲۳ درجه برای ضبط ویدئو بهره می‌برد تا امکان ثبت تصاویر سلفی با وسعت بیشتری دردسترس باشد. دوربین سوم نیز از نوع سه‌بعدی مدت‌پرواز (3D ToF) است که امکان تشخیص عمق و ایجاد جلوه‌ی بوکه‌ی موثرتر را فراهم می‌کند.

به لطف حذف دوربین سلفی، شاهد استفاده از نمایشگر بزرگ‌جثه‌ی ۶.۷ اینچی سوپرامولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۸۰۰ حاشیه‌های بسیار اندک هستیم که بی‌شک تجربه‌ی بصری لذت‌بخشی برای کاربران رقم خواهد زد. وضوح این نمایشگر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. میان‌رده‌ی جدید کره‌ای‌ها از بدنه‌ا‌ی شیشه‌ای با فریم فلزی و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی نیز بهره می‌برد. گلکسی A80، تنها در یک مدل با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و از کارت میکرو SD هم پشتیبانی نمی‌کند. 

سامسونگ گلکسی A80 به‌تازگی وارد بازار کشورمان شده است که زومیت طبق سنت همیشگی خود، به جعبه‌گشایی آن پرداخته است. این گوشی توسط فروشگاه خانه موبایل ایران برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

درادامه شما را به تماشای این ویدئو دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

دیدگاه شما درباره‌ی گوشی A80 و زبان طراحی منحصربه‌فرد آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات